-Makaveli- Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg har da tenkt å gå til innkjøp av en ny mp3-spiller og jeg ønsker at flest mulig av de kriteriene som er nevnt nedenfor blir oppfylt. Kriteriene i prioriterings-rekkefølge: -God lyd. ( Dette er det absolutt viktigste! ) -Lav profil og liten omkrets. ( Er ikke interessert i en svær skjerm med alle mulige kombinasjoner av knapper og annet dilldall. ) -Robust og gode knapper. ( Ønsker ikke å få noe billig følelse når jeg holder spilleren i hånden. ) -Er ikke interessert i noen ekstra funksjoner. ( Spilleren skal brukes til å høre på musikk med og det er det eneste. ) -Oppladbart batteri med fornuftig batteritid. -Lagringsplass er ikke spesielt viktig. ( 1GB er mer enn nok. ) -Støtte for masselagring. ( Så jeg kan bare poppe den rett inn uten å installere noe ekstra programvare. ) -Sort farge Har også tenkt å gå til innkjøp av ett sett med ørepropper som har god lyd og klarer å gjengi ett klart og detaljrikt lydbilde... så kom gjerne med forslag der også. Takk på forhånd. Endret 6. april 2008 av -Makaveli- Lenke til kommentar
Azilla Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Kansje en fake Ipod ? Endret 6. april 2008 av Azilla Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sony nwz-s610 serien fåes med 2, 4 og 8gb. Har selv denne og er veldig fornøyd bilde: http://shop.unas.hu/shop_ordered/1321/shop_pic/web139647.jpg Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du kan jo også sjekke ut iAudio 7 (produsert av Cowon). Den har fokus på lydkvalitet. Batteritid opptil 60 timer. Oppfyller de fleste av kravene dine. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Takk for svar.. bestilte en Iaudio 7. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Takk for svar.. bestilte en Iaudio 7. Skriv gjerne ned en liten review etter du har brukt den litt! Sikler veldig på 16Gb til trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå