E320CDI Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har en HP Compaq nc6120 og knappen for trådløs nettverk funker ikke. Den skal ha innebygd nettverk etter å ha lest det på HP sine sider. Hva kan jeg gjøre for at den skal fungere? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ... knappen for trådløs nettverk funker ikke ... Slår knappen av og på markeringslys for trådløst nettverk (normalt blå led)? Er drivere for trådløst nettverk installert? Er trådløst nettverk konfigurert? Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) ... knappen for trådløs nettverk funker ikke ... Slår knappen av og på markeringslys for trådløst nettverk (normalt blå led)? Er drivere for trådløst nettverk installert? Er trådløst nettverk konfigurert? Knappen lyser ikke, har installert drivere. Mute knappens lys som er på sammme linje der den knappen for trådløs nettverk lyser heller ikke, men den funker. Jeg er ikke så flink på dette, men hva mente du med om den er konfigurert? Endret 6. april 2008 av E320CDI Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg gjetter at det ikke holder med bare drivere. Du må ha noe ekstra programvare fra hp... Som du finner på hp.com eller på en cd som fulgte med. Er det nødvendig at WLAN-knappen skal funke? Du kan jo legge til wlan som et valg på Start->Kontrollpanel->Nettverk som en meny som glir fram (høyreklikk Start-knappen -> Egenskaper ->Startmeny ->Customize/Brukerdefinerte instillinger -> Avansert ->Expand/Utvid Netverk Edit: med konfigurert mener PerB at wlan virker. Du er tilkoblet en basestasjon og får IP og surfe nettet. Endret 6. april 2008 av JAPCU Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) WLAN-knappen må virke. Den kobler slår av og på WLAN. Når den er på skal en LED merket med antennesymbol (samme som på knappen) lyse. Til trådstarter. Du må sette opp det trådløse nettverket for at det skal virke. Det holder ikke bare med drivere. EDIT: Klikk på Wireless nettwork connection og se hva du får opp. Endret 6. april 2008 av PerB Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 WLAN-knappen må virke. Den kobler slår av og på WLAN. Når den er på skal en LED merket med antennesymbol (samme som på knappen) lyse. Til trådstarter. Du må sette opp det trådløse nettverket for at det skal virke. Det holder ikke bare med drivere. EDIT: Klikk på Wireless nettwork connection og se hva du får opp. Jeg prøvde,altså jeg vil at den innebygde nettverket skal virke og vil helst ikke bruke d-linken. Men, jeg har også lastet ned programvaren "HP Wireless Assistant" og den kommer ikke opp når jeg klikker på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå