Nervetattoo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Se flere av del Toros fantastiske kreasjoner. Se videoen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 genialt, denne har potensiale til å bli sett 2 ganger på kino. Lenke til kommentar
Saihtam_en Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Woho! Pan's Labyrint var jo genial då, spesielt med dei fantastiske skapningane. Og å få sjå dei igjen med litt meir action kjem til å bli rått! Pluss at når dei kjørar på med "Rammstein - Mein Herz Brennt", så er eg klar! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den ser så usannsynlig tøff ut! Likte enern, men dette tror jeg at jeg blir å legge meg flat for. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Digget den første filmen, så ska klart se denne! Og som Saihtam_en nevnte , de kjører på med Rammstein. Dettet kommer til å bli konge! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 digg med skapninger som er annerledes enn det som har kommet ut fra hollywood i de senere år. Skal nok se denne filmen ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Må si jeg syntes at den første filmen var heller dårlig. Denne ser hakket bedre ut, så regner med jeg blir å se den en eller annen gang Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 syns 1'rn var bra nok og kanskje denne blir bedre Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Den bleke fyren og det monsteret i auksjons-scenen var temmelige like en karakter og en type monster fra nyinnspillingen av "Time Machine". Endret 7. april 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den første filmen var så dårlig at jeg vurderte å gå ut av kinosalen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så like middelmådig ut som ener'n. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Herlig trailer. Godt valg av musikk. Digget den første, denne ser minst like bra ut, om ikke bedre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Syns denne ser mer lovende ut enn enern, skal garantert se den. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skal definitivt ha denne på blu-ray! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, herleg! Litt synd i folk som ikkje ser underhaldningsverdien i dette, men dei om det Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syns denne ser mer lovende ut enn enern, skal garantert se den. Ikke rart med "Guillermo del Toro" bak den. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syns denne ser mer lovende ut enn enern, skal garantert se den. Ikke rart med "Guillermo del Toro" bak den. Gleder meg som en unge! Han regisserte den forrige også... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Å, det viste jeg ikke. Han fikk sikkert ikke så mye frihet som denne. For den første er temmelig tamm. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Forstår ikke helt kritikken av den første som kommer her, synes den er en av de få kule\bra superhelt filmer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hellboy kan se så råtten ut som den vil for meg, tegneseriene er så undeholdende at jeg måtte ha hatt filmene uansett, (har jo tegnefilmene også så da er det ikke noe stress) , iallefall ikke når filmen faktisk ser bra ut. Men for min skyld, Guillermo boy, dropp musikk som allerede har blitt brukt i 30-40 filmer pretty please? Har lite sans for musikk som rett og slett bare gir en følelse av "beentheredonethat". Endret 7. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg