Scotty Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei. Har tenkt å kjøpe en ny 22" skjerm til pcen, skal ikke koste over 2000kr. Hvilken skjerm burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har en kamerat som har den skjermen her, den skal visst være ganske bra til den prisen. Selv sitter jeg med denne, og den har jeg bare positivt om ihvertfall Samsungen koster litt mer, men er verdt det imo. Men så klart, den asus skjermen er også kjempe Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ville selv valgt 226BW'en, utrolig god til fantastisk pris (riktignok litt over 2000kr, men ikke mye) Har selv bestilt meg en av disse rett etter at jeg fikk låne broren min sin Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Kjøpte meg en Asus VW222U som Kim Salabim viser til først Valgte den ovenfor Samsungen fordi jeg likte designet til Asus bedre. Synes Samsungen er for rund og "designete", Asus hadde et simpelt og elegant design, litt mer old school. Etter å ha hatt skjermen i en dag foreløpig så er jeg veldig fornøyd! Uansett, takk for tipsene til de som deltok Endret 10. april 2008 av Scotty Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kjøpte meg en Asus VW222U som Kim Salabim viser til først Valgte den ovenfor Samsungen fordi jeg likte designet til Asus bedre. Synes Samsungen er for rund og "designete", Asus hadde et simpelt og elegant design, litt mer old school. Etter å ha hatt skjermen i en dag foreløpig så er jeg veldig fornøyd! Uansett, takk for tipsene til de som deltok Jeg kjøpte nettopp den Asus skjermen nå Blir spennende og sjekke posten neste uke Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Kjøpte meg en Asus VW222U som Kim Salabim viser til først Valgte den ovenfor Samsungen fordi jeg likte designet til Asus bedre. Synes Samsungen er for rund og "designete", Asus hadde et simpelt og elegant design, litt mer old school. Etter å ha hatt skjermen i en dag foreløpig så er jeg veldig fornøyd! Uansett, takk for tipsene til de som deltok Bump! 1 uke siden du kjøpte din nå Scotty, fått den ? Jeg forhåndsbetalte på Amentio og har enda ikke motatt mail om at den er sendt. Sist gang jeg forhåndsbetalte noe de hadde på lager tok det 3 arbeidsdager Edit: Etter nærmere etterforskning ligger skjermen i Kristiansand nå Får håpe den når Trondheim før helgu Endret 17. april 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det hd-skjermer du får max spillt av 720p filmer på dem Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 1 uke siden du kjøpte din nå Scotty, fått den ? Jeg forhåndsbetalte på Amentio og har enda ikke motatt mail om at den er sendt. Sist gang jeg forhåndsbetalte noe de hadde på lager tok det 3 arbeidsdager Les innlegget du quotet en gang til Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ahh blame the blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå