Bonaqua123 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Får snart Iphone nå, men kan du høre på musikk og sende meldinger samtidig. eller se på bilder og høre på musikk?? bare lurer. Vis ikke tror jeg kanskje jeg selger Iphonen kanskje fort igjen når jeg får den, og heller går for KU990.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei! Musikkspilleren kan legges i bakgrunnen slik at du kan høre på musikk mens du surfer, sender meldigner, osv. Hvis noen ringer, settes musikken automatisk på pause. Gled deg :-) Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ok, takk for svar Nå gleder jeg meg som en drittunge Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ok, takk for svar Nå gleder jeg meg som en drittunge Kan jo opplyse om at iphone verken kan sende eller motta mms. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kan jo laste ned et mms program så det er ikke et problem Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Med dette programmet kan du vel og merke bare sende MMS, ikke motta. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Morro at folk utaler seg så mye om ting de ikke kan, jeg sender og mottar mms kjempe fint på min iPhone Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Med dette programmet kan du vel og merke bare sende MMS, ikke motta. Tror virkelig at du ikke bør uttale deg om ting som du ikke vet om. MMS funker fint å sende fra min iPhone ihvertfall Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Da vil jeg gjerne få lov til å beklage utsagnet mitt, og heller spørre om hvilket program dere bruker til dette? Jeg var helt sikker på at dette var det store "minuset" til iPhone som ikke kunne fikses på, beklager! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 nyeste versjon av swirlyMMS ordner i alle fall den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå