Gå til innhold

Hvor lenge har du en telefon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mobilene min ca. 1. år, men nå har jeg hatt min SE W810i i halvannet, og den funker fint. Gidder ikke bytte før jeg trenger en ny telefon. Vurderte å gjøre det en periode, men så fant jeg ut at ingen telefon har nok minne for alt jeg vil ha (musikk, film osv.), så da ble det en ipod classic 160gb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465

Telefonen jeg har nå, SE w800i, har holdt meg i to og et halvt år. Den er både skral og skrøpelig, men jeg gidder ikke bytte til en ny ennå, siden jeg er så vant med den oransje og hvite stygge telefonen min. <3 Skal nok bytte til ei Nokia N82 når min slokner.

Lenke til kommentar

Bytter omentrent 2 ganger iåret.. i alle fall frem til nå.. prøver å komme på bedre vaner:p Så nå har jeg hatt bare toppmodeller fra Nokia de siste 2 årene, men nå har jeg gått fra en N95 8GB som jeg har hatt i 4 uker, til en E51.. heldigvis får man solgt telefonene slik at ikke tapene blir for store.

Hadde en N82 i omentrent 4-5 måneder, og en N95 i 6 måneder.

Men bruker å si det slik at, noen drikker og røyker.. jeg bare bytter telefoner jeg:)

Lenke til kommentar

Tror jeg har ett enormt mobil forbruk, sikkert kjøpt 10 mobiler siste året, Siste var forrige uke en Nokia E90, og har en Nokia N95 8GB, Sony ericsson P1i, Htc S730, Htc Touch, Nokia E51, Samsung G800, Nokia 7900 Prism, Nokia N80, Nokia 6290....

Solgte en Htc Touch Cruise og N82 for to uker siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...