Melvin Snerken Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hei eg har eit probelm med firefoxen min. Eg får ikkJe opnet ting som kjem opp i popups. Eks: Eg får ikkJe åpnet alle smilyene her på diskusjon Får heller ikkJe åpnet posten sin pakkesproring. Meget irriterande å bruke IE for å åpne noko.. Nokon som veit? Endret 9. april 2008 av Granberg. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 anbefaler deg å avinstallere firefox og installer den på nytt. ikkje oppgrader til disse beta-versjonene og så følger du etterpå denne veiledningen. då får du en kanon nettleser http://www.teknofil.no/wip4/gjoer_firefox_.../d.epl?id=13338 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Har gjort det, men problemet var der fortsatt.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fjern alle extension og gå på instillinger og innhold og avmerk blokker sprettoppvinduer Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Takk skal du ha, nå funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå