PgUp Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Søker gode anime filmer lignende Howl`s Moving Castle og Chiriro og heksene. Altså filmer som ikke er knyttet til en manga/anime, men står på sine egne bein. Noen forslag til slike gode filmer som jeg har forestlått? =) Endret 6. april 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du kan se Mononoke Hime, Laputa:Castle in the Sky og Nausicaä of the Valley of the Wind, som er lagd av Studio Ghibli, de samme som lagde Howl`s Moving Castle og Chiriro og heksene. De fleste av filmene deres er i samme stil og er veldig bra. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 takk zoinx Akkurat slike jeg lette etter Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For liste av Ghibli filmer: http://en.wikipedia.org/wiki/Studio_Ghibli#Films fleste er gode ellers anbefaler jeg "Jin-Roh: The Wolf Brigade. Ikke at jeg er så fan av filmer, blir for kort Lenke til kommentar
Illusjoner Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Eg kan jo setje opp ein liste. Akira Appleseed Blood the last vampire Kikis budservice Min nabo Totoro- Awww! Nausicaa of the Valley of the Wind Steamboy Grave of the Fireflies- Sjølv om det er ein teiknefilm, blir den likevel rekna for ein av dei beste krigsfilmane i verda! Endret 7. april 2008 av Illusjoner Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hmm, mange gode filmer er nevnt. Her er noen flere: Metropolis Appleseed: Ex machina Princess Mononoke Cowboy Bebop Paprika Ghost in the Shell Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Se Tokyo Godfathers! En av de beste, og jeg har sett alle de øvrige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå