Gå til innhold

Hva betaler du i husleie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg betaler 3200kr i husleie vær mnd.

Jeg husker ikke størelsen, men jeg har ok stort soverom og bad (med badekar :O), jeg har en gang der jeg har kleskap, verktøy etc, + stue med kjøkken (altså samme rommet... stort nok det også.

Jeg bor i Sentrum, på en liten høyde slik at jeg har utsikt utover hele byen.

jeg har parkeringsplass :p

felles vaskemaskin og tørketrommel som deles med 2 andre...

jeg har lagerplass i kjelleren

inkludert kabeltv og internett.

vaktmester er vell inkludert ;P

ganske fornøyd med der jeg bor =)

glemte å si hvilken by :p det er byen Steinkjer ;P

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Leier en del av en tomansbolig, husker ikke hvor stort det er nå men rundt 100 kvm. Har ok stue,kjøkken, 2 bad, 3 soverom, plass å parkere. Betaler 6000 kr/mnd og det inkluderer internett og kabel-tv. Ligger 20-30 min til fots fra Elverum sentrum.

Lenke til kommentar

Ekstreme priser de fleste plasser.

Selv leier vi ut for ca. 7000kr idag, men går opp til 9000kr da absolutt alle vil ha leiligheten. (Ca. 100kvm, Hafrsfjord.) Vi kunne fint ha fått 13-15 000kr, men de fleste vil jo ha folkene boende lengst mulig.

I stavangerområder ligger det meste på rett under eller over 10 000,-

Endret av HighlineDSG
Lenke til kommentar

Glemte å si hva jeg betaler. I øyeblikket beløper det seg til rett over 2000 alt inkludert. Men det er på en studenthybel på under 20 kvadratmeter langt utenfor sentrum. Er litt irritert på leieprisene som er nå, siden jeg leter etter leiligheter i nærheten av sentrum, men det er så dyrt at det blir ikke mye igjen til å leve for etter at husleia er betalt. Kollektiv har jeg jo råd til, men var det liksom ikke for å slippe å leve som en student at man gjorde seg ferdig med studier og fant jobb? :p

Lenke til kommentar
Ekstreme priser de fleste plasser.

Selv leier vi ut for ca. 7000kr idag, men går opp til 9000kr da absolutt alle vil ha leiligheten. (Ca. 100kvm, Hafrsfjord.) Vi kunne fint ha fått 13-15 000kr, men de fleste vil jo ha folkene boende lengst mulig.

I stavangerområder ligger det meste på rett under eller over 10 000,-

Bur også i Hafrsfjord/Ullandhaug og betalar sjølv 5000,- inkl. straum eksl. internett for 50 kvm. leilighet. Nybygg i fjor sommar så alt er topp og alt. Bur eit steinkast frå universitetet og butikk. Digg! :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm... Har jeg blitt lurt, tro?

Sted: Strømmen

BOA: 39 kvm (1 rom, sovealkove og kjøkkenkrok i stua)

Pris: 6500,-

Inkluderer kabel-TV fra Get, men strøm og internett kommer i tillegg. Leiligheten er i 1. etg. og jeg har terrasse og en hageflekk med sol fra kl 09 til 19. Det trekker jo opp litt.

-s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...