Tommsern92 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hallo, jeg brukte speedfan istad og jeg veit ikke om det er svært varmt eller helt normale temperaturer. Også har jeg et kanskje ganske teit spørsmål: Prossessor vifte, den blåser inn mot CPU eller ut?efe.bmp Endret 6. april 2008 av eXerIc0n Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva slags CPU? det vanlige er å blåse over kjøleren ja, ned mot cpu, ikke bruk speedfan, men bruk heller coretemp, søk på Google, så finner du det raskt Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Hallo, jeg brukte speedfan istad og jeg veit ikke om det er svært varmt eller helt normale temperaturer.Også har jeg et kanskje ganske teit spørsmål: Prossessor vifte, den blåser inn mot CPU eller ut?efe.bmp Bruker en Intel core 2 duo E4300 prossessor. Har lastet ned Coretemp: Core #0: 48 C Core #1: 47 C Er det lurt å ha en vifte i sidedøren som blåser inn mot prossessorvifta samtidig? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Last ned Prime95 v25.6 og kjør den på Small FFT, da får du makstemp, før du har gjort det er det vanskelig å si noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå