reppysølv Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vil teste 8bits Kan man bli vac-bannet av det? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du kan kun bli vac-bannet for å ha bakgrunnsprogrammer som "hjelper" cs og/eller ekstra .dll filer i counter-strike-mappa og cstrike-mappa Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 jeg låner denne tråden og spør om man kan bli vac bannet av å skrive noe greier i console som gjør at man får mini sikte...kan man det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 jeg låner denne tråden og spør om man kan bli vac bannet av å skrive noe greier i console som gjør at man får mini sikte...kan man det? Du kan kun bli vac-bannet for å ha bakgrunnsprogrammer som "hjelper" cs og/eller ekstra .dll filer i counter-strike-mappa og cstrike-mappa Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 jeg låner denne tråden og spør om man kan bli vac bannet av å skrive noe greier i console som gjør at man får mini sikte...kan man det? Du kan ikke bli bannet av å skrive i console. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Og det lille som man skriver i console er "cl_crosshairscale 2000" (f.eks) Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Og det lille som man skriver i console er "cl_crosshairscale 2000" (f.eks) Nei. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Og det lille som man skriver i console er "cl_crosshairscale 2000" (f.eks) Spørs om det er 1.6 eller Source . Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Selvfølgelig. Man får jo ikke crosshairen mindre enn small i 1.6 såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Selvfølgelig. Man får jo ikke crosshairen mindre enn small i 1.6 såvidt jeg vet. Joda. Man trenger bare å skrive "cl_dynamiccrosshair 0" . Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 om du skriver cl_cheats "1" i konsoll kan du faktisk bli vac-bannet. en kamerat av en kamerat av onkelen min gjorde det. han fikk tre gigantiske negre på døra som hoppa på trynet hans til han så ut som en fyldig kjøttkake. så, ikke skriv noe i konsoll. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Eg meiner å ha lese at enkelte servere kan stenge deg ute på grunnlag av nokre konsollkommandoer, stemmer dette? Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Server admins kan jo egentlig gjøre hva de vil på sin egen server, så jeg tviler ikke. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du kan ikke bli VAC bannet med mindre du bruker HACKS som modifiserer kildekoden i spillet, alt du kan skrive i console, launchoptions eller configs kan ikke få deg bannet. Altså: Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord. Du kan bli kicket fra servere med plugins som oppdager om du bruker mat_dxlevel under 85 tror jeg, er ikke sikker på dette men det er mulig ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord.du tar så feil. så evig feil. man kan bli bannet på grunn av .dll-filer også. aldri hørt om opengl32.dll? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord.du tar så feil. så evig feil. man kan bli bannet på grunn av .dll-filer også. aldri hørt om opengl32.dll? Og hva består en DLL fil av? Det samme som EXEen inneholder? Ja tror det jeg også. Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord.du tar så feil. så evig feil. man kan bli bannet på grunn av .dll-filer også. aldri hørt om opengl32.dll? Og hva består en DLL fil av? Det samme som EXEen inneholder? Ja tror det jeg også. Men, du sa .exe filer, ikke DLL filer. Jeg regnet da med at bare .exe filer kunne få meg vac bannet, du skjønner jo det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Eg meiner å ha lese at enkelte servere kan stenge deg ute på grunnlag av nokre konsollkommandoer, stemmer dette? Enkelte servere, ja - ikke VAC. Servere kan ha plugins som sjekker om du har ulovlige verdier på enkelte kommandoer (som jeg ikke nevner her). Om dere har sett at det står "couldn't exec <insertcfgname>.cfg", hvor <insertcfgname> refererer til mye brukte ulovlige konfigurasjonsfiler med ulovlige kommandoer og scripts.Og hva består en DLL fil av? Det samme som EXEen inneholder? Ja tror det jeg også.Om jeg lagrer et bilde i paint som bilde.JPG, deretter omdøper jeg .JPG-filen om til bilde.txt, er filen da en .JPG-, eller .txt-fil? Du burde kanskje sende en mail til vALVE og si at de ikke må skrive at VAC banner .EXE- og .DLL-filer på supportområdet deres, da de to filene er det samme. Endret 24. april 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 jeg har slettet et par innlegg. svar skikkelig når dere først skal svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå