Gå til innhold

Vac-banna av 8bit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg låner denne tråden og spør om man kan bli vac bannet av å skrive noe greier i console som gjør at man får mini sikte...kan man det? :p
Du kan kun bli vac-bannet for å ha bakgrunnsprogrammer som "hjelper" cs og/eller ekstra .dll filer i counter-strike-mappa og cstrike-mappa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

om du skriver cl_cheats "1" i konsoll kan du faktisk bli vac-bannet. en kamerat av en kamerat av onkelen min gjorde det. han fikk tre gigantiske negre på døra som hoppa på trynet hans til han så ut som en fyldig kjøttkake. så, ikke skriv noe i konsoll.

Lenke til kommentar

Du kan ikke bli VAC bannet med mindre du bruker HACKS som modifiserer kildekoden i spillet, alt du kan skrive i console, launchoptions eller configs kan ikke få deg bannet.

Altså: Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord.

Du kan bli kicket fra servere med plugins som oppdager om du bruker mat_dxlevel under 85 tror jeg, er ikke sikker på dette men det er mulig ja.

Lenke til kommentar
Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord.
du tar så feil. så evig feil. man kan bli bannet på grunn av .dll-filer også. aldri hørt om opengl32.dll?

Og hva består en DLL fil av? Det samme som EXEen inneholder? Ja tror det jeg også.

Lenke til kommentar
Det eneste som kan få deg VACbannet er hacks, EXE-filer med andre ord.
du tar så feil. så evig feil. man kan bli bannet på grunn av .dll-filer også. aldri hørt om opengl32.dll?

Og hva består en DLL fil av? Det samme som EXEen inneholder? Ja tror det jeg også.

Men, du sa .exe filer, ikke DLL filer. Jeg regnet da med at bare .exe filer kunne få meg vac bannet, du skjønner jo det?

Lenke til kommentar
Eg meiner å ha lese at enkelte servere kan stenge deg ute på grunnlag av nokre konsollkommandoer, stemmer dette?
Enkelte servere, ja - ikke VAC. Servere kan ha plugins som sjekker om du har ulovlige verdier på enkelte kommandoer (som jeg ikke nevner her). Om dere har sett at det står "couldn't exec <insertcfgname>.cfg", hvor <insertcfgname> refererer til mye brukte ulovlige konfigurasjonsfiler med ulovlige kommandoer og scripts.
Om jeg lagrer et bilde i paint som bilde.JPG, deretter omdøper jeg .JPG-filen om til bilde.txt, er filen da en .JPG-, eller .txt-fil? Du burde kanskje sende en mail til vALVE og si at de ikke må skrive at VAC banner .EXE- og .DLL-filer på supportområdet deres, da de to filene er det samme. Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...