Alexander Schindler Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Enten det dreier seg om en rykende seksløper, et ladet automatvåpen eller en kjempestor miltraljøse; skyting på film har alltid fascinert. Les vår toppliste her. Les mer Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 De glemte jo den første Predator filmen med scenen der de fyrer opp minigunneren, den var konge den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Vanskelig å rangere noe slikt. For meg er det vel Heat som skiller seg litt ut. Men Tombstone har jeg også alltid likt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Ble "lettet" da jeg så Heat der Kanskje tidenes beste. Ellers, velfortjent vinner i GBU også, den er i toppklassen sammen med Heat Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Men men men? Hvor er den "historiske" Bonnie and Clyde? Filmen som sjokkerte og forandret all innen film? Heftige skyte scener der. Og ikke minst Butch Casidy and the Sundance Kid! Jaja, kan vel ikke ta med alt. Morsom innlegg var det uansett. Endret 6. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) The Untouchables og Unforgiven har jo et par fine også. "You just shot an unarmed man!" "Well, he should have armed himself then" Edit: Og ja Avidgamer nevnte to hete kandidater. Men er det kun plass til ti så blir det vanskelig. Edit2: Open Range er jo fenomenal når den går fra drama til shoot-out. Endret 6. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Synd ikke Open Range ble vurdert, herlige skytesener, med det råeste lydsporet noen gang... Men heat er i noe samme bane så... Morsom liste.! Edit: hehe, som du editerer dotten... Endret 6. april 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Synd ikke Open Range ble vurdert, herlige skytesener, med det råeste lydsporet noen gang... Men heat er i noe samme bane så... Morsom liste.! Edit: hehe, som du editerer doffen... Det er vel gjerne opptakten til skytescenen i Open Range som er fet. Når de først spiser sjokolade for første gang i sitt liv, også rolig labber bort til skurkene for så å skyte han ene midt i trynet. Fint det altså, på ingen måte nyskapende. Og Tombstone kunne helt klart vært med, men når vi bare tar for oss ti utgivelser prøver vi å ha litt bredde på sjangre. Og da er kanskje tre cowboy-filmer litt i meste laget? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 En fin liste, men Matrix fortjener helt klart en bedre plassering på listen enn nummer 5. Jeg er dog fornøyd med TGTBTU på nummer 1, det fortjener den. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Syns Shoot'em Up burde vært på lista, muligens byttet ut med "De Hensynsløse". Fantastiske skytescener i Shoot'em Up ihvertfall, så kan det "så være" med hvorvidt det hadde vært mulig i vår verden Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Stand-off a la Bay Scarface må nevnes, samt Hard Boiled og The Killer Mye bra der ute. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Må si at shoot 'em up kunne fortjent en plass på lista, men ellers er jeg vel stort sett enig med lista. Kjempestilige filmer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 mange jeg faktisk er enige i der, HEAT, better tomorroe 2, GBU, ville vel satt HEAT på første jeg, men er glad den ble med i top 3 Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Stand-off a la Bay Scarface må nevnes, samt Hard Boiled og The Killer Mye bra der ute. Både Hard Boiled og The Killer er konge, men jeg synes A Better Tomorrow IIs scene, isolert sett, er toppen av John Woo / Chow Yun-fats samarbeid... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Det er nå jeg innser hvor få filmer jeg egentlig har sett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Du har hele livet fremfor deg Edit: Og herrejemini, Commando må jeg nevne. Jeg bare elsker hvordan ingen busk er for liten for Arnold å gjemme seg bak... Endret 6. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Scenen hvor Albert Finney ordner opp med «Tommy Gun» i «Miller's Crossing» er legendarisk. Skulle gjerne sett den på listen. Endret 6. april 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Savnet Shoot 'Em Up i den lista Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Standoffen i The Good, the Bad and the Ugly må jo være tidenes filmøyeblikk, det skjer noe rart med meg hver gang jeg ser den scenen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Savnet Shoot 'Em Up i den lista Huff du. Jeg tenkte med engang på den filmen jeg og. Men det er jo for faen nesten bare skyting. Blir jo vanskelig og bestemme. Også Matrix... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg