Dragonlove Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 skulle hatt en psu til stuepc'n og en til serveren min, serveren kjører pr i dag med 6 harddisker + ett pci express skjermkort (ikke noe gaming monster) + en Amd 5400 AM2 tror jeg det var, mens stuepc'n har 2 hd + tv kort, omtrent samme cpu. Så jeg lurer på hvilken Psu'er som er å anbefale til disse? stuepc'n bør helst ha en ultrastille + avtagbare kabler, til serveren vil jeg også ha avtagbare kabler men den trenger ikke å være hyperstille, er ute etter økonomiske forslag her. Lenke til kommentar
bernmeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Corsair HX 520W er en stille og god PSU med avtagbare kabler, og skal kunne drive oppsettet ditt bra. Er veldig fornøyd med denne selv. https://prisguiden.no/product.php?productId=48090 Corsair VX 550W er litt billigere, men har ikke avtagbare kabler https://prisguiden.no/product.php?productId=78354 Håper dette hjelper Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er litt skeptisk til den psu'en der nå... Kjøpte inn en slik nettopp, den fungerte fint i ca 10min før den tok hovedkortet med seg i døden. Må si jeg er imponert over kvaliteten.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vel, det er alltids mulig å få et mandagseksemplar. (Men du var jo spesielt uheldig at den tok med seg hardware i døden). Såvidt meg bekjent har Corsair mindre enn 2% retur på PSUene sine. Min HX620W har ikke feilet meg etter 1 års konstant bruk enda. Lenke til kommentar
bernmeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du må ha vært meget uheldig med ditt eksemplar, noe som skjer med absolutt alle produsenter. Corsair er kjent for å holde veldig god kvalitet. Min er stødig som en okse. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Corsair sine er virkelig og anbefale. Skal selv skaffe en til min server, bruker en 620W i Arbeid/spill maskina nå og den er ikke og klage på etter nesten et års bruk. Leif var innom. Endret 6. april 2008 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kan slenge meg på som en fornøyd bruker av 620Wutgaven fra Corsair. Den driver enkelt en PC med 12 HDDer. Tidligere hadde jeg 2stk chieftecPSU som drev den, men det hendte hele tiden at en harddisk datt ut (med sånne klikkelyder, som om den restartet seg selv) og etter jeg byttet PSU har ikke dette skjedd en eneste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå