Ostlending Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei Er det noen som har gode tips til et båtnavn? Dette er en Targa 27 fot fritidsbåt/ sjark som brukes hele året og under alle værfohold. Helst et norsk navn. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sylvia eller Jessica. Eller M/S Komodefjord Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sylvia eller Jessica.Eller M/S Komodefjord Eller M/S Kommodeskuff Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bendik II høres fengende ut Eller noe tysk.. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bendik II høres fengende ut Eller noe tysk.. Bismarck II hehe Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eller Bergen. Eller Vestlandet. Eller Nepe. Eller "Båt". Eller Fiskebåt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ah "Båt" hadde vore genialt. Om eg får meg båt ein dag skal eg kalle den "Båt" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Før så reiste alle folk til diverse "Costa'er" på sydenferie. Da bestefaren min bladde opp for det som da var en dyr båt så kalte han den ganske enkelt "Costa Nok" som i kosta mer en nok. Synes det var et genialt navn jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Første eg tenkte på var Targa som i PC-merket. Eg skal definitivt kalle min båt for: "Båten" eller "Båt", tenk så artig, mykje kjekkare enn Suzanne, Linda og den slags døve greier. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så en båt her som het "Hav Ari". Synes det var litt småmorsomt ihvertfall. Personlig har jeg kalt opp båten etter nevøer / nieser. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) regelen er dame navn. mange single gutter her på sørlande oppkalder båten etter den første di har hat sex med etter di fikk den Endret 8. april 2008 av yavel Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Mange navnløse båter der? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Haha! :!: der fikk jeg en god latter Finnes det en regel for hva man skal kalle båten sin? latterlig .. hva gjør jentene som har båt da? skal de gi navn på båten etter hvilken jente de hadde sex med første gang? Så nå at du ikke skrev noe om at det var damer, så da går jeg egentlig ut i fra at det er en del båter med guttenavn på, og en del der du bor er homser ? Endret 8. april 2008 av vbjornevik Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Før i tida var det vel en regel om at båter/skip fikk jente-navn, men er vel ikke noen slike regler nå lengre. Ettersom båter har navn som feks "Independence" og slike ting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha! :!: der fikk jeg en god latter Finnes det en regel for hva man skal kalle båten sin? latterlig .. Jepp, bryt du denne regelen så kjem kystvakten og gjev deg bot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå