Lovinda Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Heisann! Jeg skal ha et styrke treningsopplegg for en hel klasse, så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med noen øvelser? Trenger tips til; oppvarming hoveddel avslutning ( tøying osv.) Gjerne skriv hvor mange ganger det er lurt å gjenta øvelsene. Ville satt pris for svar! new_woot.gif Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 De obligatoriske: Hvilket utstyr har dere tilgjengelig, noen spesielle deler som skal prioriteres etc? Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Vi har tilgang til alle treningsapparater Ingen spesielle deler som skal prioriteres. øvelser jeg tenker på er f.eks. knebøy og sittups Ingen svar er feil, gjerne hjelp meg De obligatoriske:Hvilket utstyr har dere tilgjengelig, noen spesielle deler som skal prioriteres etc? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det lureste vil vel være å trene i rotasjoner (sirkeltrening), slik at det ikke blir mye kø på apparatene. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 ok Men tror vi bare skal bruke manualer, hoppetau, strikk, fitness ball osv. Ting det er mye av ! Det lureste vil vel være å trene i rotasjoner (sirkeltrening), slik at det ikke blir mye kø på apparatene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå