Gå til innhold

LG - har de gratis Windows Mobile oppdateringer som HTC?

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter hva jeg vet, så har HTC som vanlig gratis oppdatering for nye Windows Mobile versjoner (f.eks. WM 5 --> WM 6). Men hvordan gjør LG dette? Har de like god service, eller må man selv betale for ny WM versjon? Har veldig lyst på LG KS20, og den har Windows Mobile! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekka litt på LGs hjemmesider, men ikke funnet ut noe der. Det jeg har funnet ut, er at LG dessverre stiller i en annen klasse enn f.eks Nokia og SE når det gjelder support og service på hjemmesiden. Eller HTC, som du nevner. Derfor er jeg litt skeptisk til å velge LG, selv om jeg også godt kan tenke meg en KS20.

Det går altså på hva som tilbys på hjemmesidene, ikke LG-telefonene i seg selv.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Hmm, veldig synd å høre. LG er etter min mening en av de overlegne når det kommer til design og stil, og LG KS20 er den perfekte mobilen jeg kan tenke meg: Touchskjerm, Windows Mobile, Wi-Fi og et fantastisk utseende. :)

Endret av HowCome
Lenke til kommentar

Snakker vi om telefonen, bør det være et meget godt valg. Snakker vi om "apparatet bak", er det mindre å hente. PC-programvare, drivere og (etter hvert) manual finnes å laste ned, men utenom er det mindre å hente.

Les forresten noen tester her: http://alatest.no/mobiltelefoner/c-8/

Tast inn LG KS20 i søkefeltet "Finn produkttester for" øverst på siden, så finner du den. Ja, du finner plenty telefontester på Alatest. Jeg besøker stedet ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...