Lovinda Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Heisann! Jeg har tenkt å trene mr styrke, jeg vil bli sterkere, men ikke body builder... Jeg er forresten en jente, så har dere noen tips til meg så gjerne skriv dem ned ;P Trenger tips til; oppvarming hoveddel avslutning ( tøying osv.) Gjerne skriv hvor mange ganger det er lurt å gjenta øvelsene. Ville satt pris for svar! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Prøv å slenge inn alder, hvor mange ganger du skal trene i uken, om du vil trene på et treningsstudio (anbefalt), slik at det blir litt lettere for oss på forumet å gi deg gode tips! Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Okeii Jeg er 15 og jogger 2 ganger i uka. Nå i begynnelsen ønsker jeg å trene styrke 1 gang i uka. Jeg har tilgang til alle treningsapparater Prøv å slenge inn alder, hvor mange ganger du skal trene i uken, om du vil trene på et treningsstudio (anbefalt), slik at det blir litt lettere for oss på forumet å gi deg gode tips! Lenke til kommentar
Illusjoner Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Eg greide å poste i feil tråd =P . Endret 7. april 2008 av Illusjoner Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 hmm...skjønte ikke Eg kan anbefale deg å skaffe ein skikkelig god sykkebukse. Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Trening og kosthold (HW) Mulig denne seksjonen passer bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå