Iceyas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Syns dette bilde blei ganske så bra, fint utrykk på bikkja. Men jeg sliter med å klippe ut ting! :O La bare til den beste her nå Comments? ^^ F/8 1/80 sek ISO-400 Endret 6. april 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 som du sa; du sliter med å klippe ut ting det vises veldig godt Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg aner rett å slett ikke hvordan jeg skal gjøre det bra Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Så ikke gjør det i det hele tatt. Er mye finere med en bakgrunn enn det som du har fått til der Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Så ikke gjør det i det hele tatt.Er mye finere med en bakgrunn enn det som du har fått til der Enig der. Jeg har prøvd en del med "utklipp", brukt magnetlasso m.m. i Photoshop, men jeg har funnet ut at bildene er finere uten utklipping. (Bruker det til nøds av og til når jeg skal ha en "pyntefigur" el.l. på en web-site) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Orginalen Du kan prøve med beskjæring og gaussian blur på resten. Burde bli mindre kunstig enn det du har nå. Tom Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Sånn, prøvde litt på det du sa tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sånn, prøvde litt på det du sa tomsi42 Ja, det ble da mye bedre... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sånn, prøvde litt på det du sa tomsi42 Ja, det ble da mye bedre... RandiA Enig. Tom Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ikke enig. Med mindre du gjorde dette kjapt. Du har altfor skarp kant rundt hunden så det ser ikke bra ut. Istedenfor å slite rundt et halvdårlig bilde som dette hadde jeg tatt nye bilder av hunden, uten menneskehender på den og mot en annen bakgrunn. burde være grei skuring. Ikke plasser hunden for nærme en bakgrunn da blir bakgrunnen for skarp. Men dette avhanger av utstyr du benytter. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tok meg friheten jeg, og redigerte på bildet bittelittelitt. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nydelig hund, nydelig blikk. Synd bildet fikk med hender og rotete bakgrunn. Det er kanskje børstninga som gjør den avslappet? Synes det siste forslaget ble for rødlig. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Blei fint det ThaKladd, men litt rødlig? Maj7, ja det er børstinga som gjør hunden så avslappet, det hun nyter Vil bli vanskelig å få et sånt blikk uten, men skal prøve iløpet av de nærmeste dagene å ta noen nye Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Blei fint det ThaKladd, men litt rødlig? Mulig litt rødlig ja. Det jeg testet var å se om det hjap å tone ned bakgrunnen og booste opp fargene på hunden som er i fokus. Åsså fjernet jeg den andre handen, og blurret bakgrunn. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Prøvde meg litt jeg også. Ville passet best hvis personen på bildet også var med. da ville det blitt et bilde hvor hendelsen kom i fokus. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tenkte jeg skulle gjøre et forsøk jeg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå