Kjeksmestern Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For en liten stund siden var det å bestille på Komplett som å stikke hodet inn i et vepsebol, elendig kundeservice og leveringstider (var det pga flytting eller noe sånt?) Er det blitt noe bedre nå? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg selv har bare hatt positive opplevelser med Komplett gjennom årene. Kan trygt handle der ifra. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 De er vel ferdig med ommbygginger nå så det skal være trygt nå..Har bestilt flere ting derfra og det har gått fort. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Takker for svar Håper det går smertefritt da. Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har ikke hatt noen problemer med å kjøpe der, og levering har gått fort. Men de gangene jeg har hatt feil med et produkt, og kundeservice kommer inn i bildet blir det hele sirup. Utrolig treg behandlingstid på retur. Selv ett produkt som var DOA tok det over en uke fra de fikk det i retur til de fikk testet det. Helt håpløst. Virker som kommunikasjon mellom verksted og kundebehandlerne også er veldig dårlig. Vanskelig å få konkrete svar. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 De har jo fått nytt system, jeg antar at de har nå fått orden på det. Var visst forrige mnd hardware.no hadde intervju med de om deT? Rett meg hvis jeg tar feil men de har no snakka om det.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 De fikk nytt system i fjor sommer/høst med litt innkjøringsproblemer. Disse problemene er løst for lenge siden. Og som han over meg poengterer så har HW.no hatt reportasje derfa. Dog det var ikke i forrige måned. Var nok litt lenger siden. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har handlet der flere ganger etter den ombyggingen. Som oftest har pakken blitt bekreftet sendt ut i løpet av minutter, men har gått 1-2 timer av og til, men hva så? Er jo knallbra det da! Bare pass på å ha en kniv/saks klar når du skal pakke opp, voldsomt som den roboten pakker enkelte pakker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Aldri hatt problemer med Komplett. Første gangen min var vel i 2001, og har bestilt massevis etter det. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 merket den innkjøringsperioden ja, da de flyttet lager ol. tok noen uker før jeg fikk pakka. men bestillte derfra for noen uker siden nå, helt fint igjenn. og etter lagerflytte er det en mindre sendingsdag hit også Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Bestilte en del nettverks-skrammel der i fjor som de tok seg veldig god tid med å få sent avgårde. I forrige uke, derimot, ble varer jeg bestilte på lørdag pakket på søndag. Inntrykket er altså at de har fått ut fingeren. Dessverre bruker Posten fremdeles halte esler til å få varer over fjellet, men det er jo ikke Komplett sin skyld. Endret 8. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kjøpte harddisk, hovudkort og straumforsyning rett før jul. Alle varene var av ein eller annan grunn deffekte, og eg fekk dei erstatta utan problem. Noko som var mindre bra var at dei måtte inn sendast kvar for seg, som resulterte i fraktkostnader på nesten 1000,-. Synest verkeleg at Komplett burde stå for fraktkostnadene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 De skal det... du kan sende krav om refundering av fraktkostnadene... De er bare litt slappe med å opplyse om det i håp om at kunden er ignorant og tar kostnaden selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Men på det området er komplett verken bedre eller verre enn andre butikker da. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 De skal det... du kan sende krav om refundering av fraktkostnadene... De er bare litt slappe med å opplyse om det i håp om at kunden er ignorant og tar kostnaden selv. Det var eg ikkje klar over. Har ein skjerm som skal sendast inn til Asus no, so då får vel prøve å kreve frakta refundert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja det skulle bare mangle at vi som kunder skulle betale Xantall hundre kroner for å sende tilbake en vare som ble levert defekt i utgangspunktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå