Gå til innhold

Trygt å handle fra Komplett igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt noen problemer med å kjøpe der, og levering har gått fort.

 

Men de gangene jeg har hatt feil med et produkt, og kundeservice kommer inn i bildet blir det hele sirup. Utrolig treg behandlingstid på retur. Selv ett produkt som var DOA tok det over en uke fra de fikk det i retur til de fikk testet det. Helt håpløst. Virker som kommunikasjon mellom verksted og kundebehandlerne også er veldig dårlig. Vanskelig å få konkrete svar.

Lenke til kommentar

De fikk nytt system i fjor sommer/høst med litt innkjøringsproblemer. Disse problemene er løst for lenge siden. Og som han over meg poengterer så har HW.no hatt reportasje derfa. Dog det var ikke i forrige måned. Var nok litt lenger siden.

Lenke til kommentar

Har handlet der flere ganger etter den ombyggingen.

 

Som oftest har pakken blitt bekreftet sendt ut i løpet av minutter, men har gått 1-2 timer av og til, men hva så? Er jo knallbra det da!

 

Bare pass på å ha en kniv/saks klar når du skal pakke opp, voldsomt som den roboten pakker enkelte pakker ;)

Lenke til kommentar

Bestilte en del nettverks-skrammel der i fjor som de tok seg veldig god tid med å få sent avgårde. I forrige uke, derimot, ble varer jeg bestilte på lørdag pakket på søndag. Inntrykket er altså at de har fått ut fingeren. Dessverre bruker Posten fremdeles halte esler til å få varer over fjellet, men det er jo ikke Komplett sin skyld.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Kjøpte harddisk, hovudkort og straumforsyning rett før jul. Alle varene var av ein eller annan grunn deffekte, og eg fekk dei erstatta utan problem. Noko som var mindre bra var at dei måtte inn sendast kvar for seg, som resulterte i fraktkostnader på nesten 1000,-. Synest verkeleg at Komplett burde stå for fraktkostnadene.

Lenke til kommentar
De skal det... du kan sende krav om refundering av fraktkostnadene... De er bare litt slappe med å opplyse om det i håp om at kunden er ignorant og tar kostnaden selv.

 

Det var eg ikkje klar over. Har ein skjerm som skal sendast inn til Asus no, so då får vel prøve å kreve frakta refundert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...