Gå til innhold

Trenger hjelp med Gamer PC.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pc-en ser grei ut den bortsett fra skjermkortet hvis du skal kjøre crysis noenlunde bra....du bør nok gå for evga sin ja med 512 mb minne. den som du har lagt opp til er bare 256 og då kan du glemme crysis.eg har selv nesten samme kort og kjører crysis på high (det høyeste tillatt i xp) med 2x anti alising uten problem....litt klokk på skjermkortet må til vel og merke hvis du skal ha aa på.

ang kabinettet så har eg den cooler master stacker 831 sort versjonen. kongekabinett, men gud hjelpe meg så skittsomt. den er i børsta stål og "børstene" er så skarpe hvis man kan si det sånn. stryker du fingrene mot "børstene" så ligger det et lag med godt synlig dritt. så eg hadde helt klart valgt sølv-versjonen. då får du i tillegg med et sånt rack i ene siden s\der det kan monteres 4 stk 120 mm vifter

Lenke til kommentar
Her er min PC som jeg har satt opp til ca. 10 000,-. Tror ikke Komplett sin versjon kan engang sammenlignes med komponentene som jeg valgte til samme pris så og si.

Spill PC satt opp til 10 000,- Legg merke til at jeg valgte grafikk kort Nvidia 9800GTX som har nettopp kommet. Det vil ta noen dager før alle butikkene oppdaterer sine web sider med den.

no har du funnet noe som virker veldig bra ja. og det er helt rett at komplett taper big time der ja hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...