Gå til innhold

CS lagger! ?


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg og en kamerat deler i helga min adsl 704128 linje, og vi prøver å spille over nettet, men når bare en av oss er inne, har vi normal ping (ca 4+-50) men når vi er to stykker så spretter pingen opp i ca 600...

Hva kan være galt? er det noe vi kan konfigurere?

For jeg har linka før over nettet på samme server og da var vi 3 stykker, men daw hadde alle "min" cs...De virka jo da...hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

 

Jeg og en kamerat deler i helga min adsl 704128 linje, og vi prøver å spille over nettet, men når bare en av oss er inne, har vi normal ping (ca 4+-50) men når vi er to stykker så spretter pingen opp i ca 600...

Hva kan være galt? er det noe vi kan konfigurere?

For jeg har linka før over nettet på samme server og da var vi 3 stykker, men daw hadde alle "min" cs...De virka jo da...hva kan det være?

noe er alvorlig galt ja, det er det ingen tvil om. Jeg ligger liksom på 50 med ISDN :-?

Lenke til kommentar

Fant ut feilen, den sto på 28.8k i internet games greia, nå virker det fint, fikk det til akkuratt, men litt kjipt da, linka hele helga uten å spille over nettet...For en liten bagatell egentlig, som kan utvikle seg til et så stort problenm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...