Voltaire Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Det siste året har jeg hatt ett ønske om å være sammen med en gutt. En maskulin gutt som kan beskytte meg, være glad i meg, støtte meg og tilbringe tid i mitt selskap. Har hatt noen tøffe emosjonelle påkjenninger og mye uro de siste årene. Kan det være at jeg mikser sex med ønske om å bli tatt vare på. At jeg liker gutter fordi jeg regner de som sterkere på en måte. I fantasiene mine er jeg ofte ei jente, veldig sårbar og trenger en del oppmerksomhet. Fanatserer om å bli forført av en gutt som tør å vise at han er glad i meg, som tør å gi meg en klem eller ett lite kyss. Alt føles så forvirrende: først likte jeg jenter, så ble jeg psykisk syk og helt aseksuell. Så likte jeg jenter, nå er jeg bifil og veldig hypp på gutter. Livet mitt er ødelagt. Kan jeg få ett nytt haha. Endret 6. april 2008 av Voltaire Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nonsens. Det er ingenting som heter at seksualiteten er nødt til å være statisk livet gjennom. Det kan jo hende at vanskene dine også har gjort deg mer selvbevisst, og dermed tør du å være ærligere med deg selv om sånne ting. Det er bare en styrke. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kan være en psykisk manifestasjon av en følelse av at man selv mangler disse egenskapene. I så fall må du jobbe med deg selv for å bli sterkere, og oppnå de egenskapene du synes du mangler. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Uhhh, er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Side han skriver 'i fantasiene mine er jeg ofte jente', så regner jeg med at det er en gutt det er snakk om. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Han er gutt ja. Livet ditt er nok ikke ødelagt på noen måte, streit, bifil eller homofil, så er det et marked der ute for deg uansett. Det er dine preferanser og så lenge du klarer å akseptere det selv så er vel alt i orden. Lenke til kommentar
Voltaire Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg er gutt, stemmer det. Takk for tilbakemeldinger, alle innspill hjelper meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå