Gå til innhold

Hvor mye veier DITT kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et casemodda Raidmax miditower som veier 9.8kg m/hardware..!

Alt av hardware sitter i + masse pci-kort og 2stk cd-spillere og 2stk harddisker..! Har også 4stk kabinettvifter + 4stk katoder og soundkontroller+2stk plexivinduer..! :smile:

Syntes det er en meget konfirtabel vekt..! :lol: med tanke på LAN osv...! 8)

mvh stefan :D

Lenke til kommentar
Mitt kabinett veier ikke så mye tror eg. Eg har vanskeligheter med å tippe kor mye den veier siden eg er så sterk :D  :roll:  :shrug:

:lol:

Hmm.. :lol::lol:

gått svar, selv om jeg er sterk så merker jeg at det er trasigt å bære Chiftecen min hver helg... begynner å bli lei.. :p :x :o :-? :oops:

Lenke til kommentar

Mitt veier 7Kg, men det var uten Hk,ram,CPu, og vifte(liten coolermaster sak). Skal bytte Hk, men får ikke nytt før lørdang, forhåpentligvis ikke seinere. Resten(PSU, 1Wd 80Gb og en DVD) i et Lian Li pc60 veier 7Kg. Så 8 kg med hardware?

Lenke til kommentar

Mitt veier 7Kg, men det var uten Hk,ram,CPu, og vifte(liten coolermaster sak). Skal bytte Hk, men får ikke nytt før lørdang, forhåpentligvis ikke seinere. Resten(PSU, 1Wd 80Gb og en DVD) i et Lian Li pc60 veier 7Kg. Så 8 kg med hardware

Hmmmmm , 1 kg hardware! Det var ikke mye! Mitt veide 9.3 kilo uten noe i! Er oppe i 18 kg med alt inni , har bare 1 disk og bare cd rom oxo!

Lenke til kommentar

Kødder du, veide hardwaren din 9Kg?. Men så veide jeg med litt i allerede. Det eneste som da skal inn er hovedkort CPUmKjøler og ram. Ikke akkurat tungvektere. Greit, tilsammen veier det vel 2kg, men veier nok ikke mer. Ikke at jeg har målt hovedkort,CPUmKjøler og minne noen gang, men får jo sjekket når posten får somlet seg til å levere mit nye AbitNf7-S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...