SurfingElite Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har nå lagret en film som tok meg en hel haug med tid. Glad og fornøyd prøver jeg å lagre filmen til video så kommer det opp: Dette prosjektet inneholder kilefiler som mangler eller er endret etter import. Prosjektet kan ikke lagres som en film før kildefilene er funnet eller slettet fra prosjektet Jeg har alle filene (som er bilder) men jeg tror jeg har flyttet dem litt rundt om på maskinen. Hva kan jeg gjøre for å få dette til å fungerer igjen? Hvor må jeg legge filenee? Må jeg lage hele filmen på nytt? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Enten lage filmen på nytt eller flytte bildene tilbake der de var da du lagde filmen. Høyreklikker du på de manglende filene i tidslinjen og velger egenskaper, kan du se hvor de forventes å være. Når de er flyttet tilbake dit, burde alt være i orden. Du har også valget Søk etter manglende fil, som du da må gjøre med hver eneste fil. Så det burde være langt raskere å flytte alle bildene tilbake der de var, allfall hvis alle var på samme sted. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Takker for hjelp, nå fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå