hitokiri Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vodafone ber deg tenke over hva du sier når du snakker i mobilen. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ikke overrasket. leste nylig en blog hvor en kar hadde overhørt noen firmafolk snakke om interne anliggende mens dem var innom en kafe for lunsj. om mens dem var der så klarte dem til og med å fyre opp en høyttaler samtale med noen på kontoret... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ikke mye overrasket jeg heller. Dette foregår i Norge også! Og spesielt dette med privatliv etc, som er så utrolig uinterressant for alle andre som må sitte å høre på! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er ikke så dumt å tenke seg om før en snakker, også her til lands. Jeg tror jeg ville lært meg røverspråket, om jeg skulle snakket om forretninger på offentlig transport. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det er ikke så dumt å tenke seg om før en snakker, også her til lands. Jeg tror jeg ville lært meg røverspråket, om jeg skulle snakket om forretninger på offentlig transport. Kan jo tenkes at det er flere på bussen som kan røverspråket Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er ikke så dumt å tenke seg om før en snakker, også her til lands. Jeg tror jeg ville lært meg røverspråket, om jeg skulle snakket om forretninger på offentlig transport. Kan jo tenkes at det er flere på bussen som kan røverspråket Hva om du finner på et nytt røverspråk da? : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg