Gå til innhold

Hadde vært fint med bedre utnyttelse av harddisken på x360..

aMo

Anbefalte innlegg

Jeg har jo både PS3 og X360 Elite, og på PS3 så installeres det som regel en god del av spillet, men ikke noe jeg kan se på x360 (correct me if I'm wrong).

MEN, uansett, det har seg jo sånn at X360 Elite har 120gb harddisk installert, så det ville jo vært NADA pes å installere hele spill (på under 5Gb hver seg i gjenomsnitt) for å få raskere loadetider OG så vi slapp å høre på DVD-rommen suse og gå hele tida mens vi spiller.. Greit at DVD-en må være i mens man spiller, men hadde man ihvertfall kunne valgt å installere hele shiten på HDD så hadde man jo sluppet å høre på bråket..

Just my 2 cents..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vis du kjøper deg Grand Theft Auto 4, så vil det være en mulighet å installere banenen så loadetiden blir minimal, har i alle fall lest det et sted. Det gjelder for både Playstation 3 og Xbox 360.

Tull. Ikke vært noen bekreftelser om installering av GTA4 på 360. Du har vel lest den tulle anmeldelsen og latt deg overbevise dessverre.

Lenke til kommentar
Det kunne kanskje ha vært lagt til som en valgmulighet, men ikke et must. Alle spilla må jo passe til alle 3 konsollene (Arcade, Pro, Elite).

Yes, jeg tenkte på det som en valgmulighet.. "Minimal install (savegames & config-files) eller full install" f.eks..

Lenke til kommentar

Eh.. Besparelsene på loading er faktisk ganske store skal jeg si deg..

Nå vet jeg ikke om det er mulig, men man kunne tilogmed ha delt oppgavene imellom harddisk og dvd, men er usikker på om det er mulig å lese fra to medier paralelt på den måten.. Hadde vært gromt, halve spillet på harddisk, og den andre halvdelen leses fra dvd, halve loadetiden bare der (pluss at harddisken sansynligvis er raskere til å lese).

Men ikke minst, vi hadde sluppet å høre på dvd-rommen hele tida, da denne er 80% av støyen til x360 som alle klager over...

Endret av aMo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...