Gå til innhold

GTA IV 22 dager igjen,...hva gjøre du da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min plan:

 

1. Stå opp klokka 09.00

2. dusje, stelle meg og spise.

3. Labbe ned til Eb-games.

4 .Hente gta4.

5. Ta a) buss b) taxi eller c) gå hjem, veldig usikker på dette.

6. Sette det med skjelvende hånd inn i ps3`n og rope høyt "It`s alive! It`s alive!!"

Lenke til kommentar
Min plan:

 

1. Stå opp klokka 09.00

2. dusje, stelle meg og spise.

3. Labbe ned til Eb-games.

4 .Hente gta4.

5. Ta a) buss b) taxi eller c) gå hjem, veldig usikker på dette.

6. Sette det med skjelvende hånd inn i ps3`n og rope høyt "It`s alive! It`s alive!!"

 

Coraxx sin plan var veldig lik min, bortsett fra at 2'ern skal jeg gjøre dagen etterpå :!:

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har fått med meg så er det ingen planer om å lage en PC utgave. Det skal visst være for mye styr å lage den, pluss at med all den fildelingen som pc spill er utsatt for så mener Rockstar at det ikke er økonomisk gunstig å lage en pc utgave. Men dette er bare spekulasjoner fra min side.

Lenke til kommentar

Jeg spiller gamle spill som Half Life 2 og andre gamle spill for å korte ned ventetiden til GTA IV.

 

Dagen når det kommer så blir jeg galen da jeg vet posten kan faktisk drøye helt til 15.30 her jeg bor. Men da får jeg bare sove lengst muligt den neste tirsdag...

 

29.april må jo bare komme snart :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Av de 5 grunnen fant jeg èn.. og det var eksklusiv DLC, skikkelig dårlig artikkel.. Men DLC'n bestemte for min del, også lett valg siden Nordisk Film har sannsynligvis stjålet PS3'n min med sammarbeid fra elkjøp.. Sendte den inn 11.februar, synes det er lenge nok nå..

 

Men, har fri 29, så skal spille som en gris da.. også skal jeg slite meg gjennom 8 timer på jobb dagen etter, før jeg kommer meg hjem å gamer som en gris igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...