SteffenMA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hei, Har akkurat kjøpt meg hus og trenger naturlig nok også internett. Men jeg lurer på om jeg kan ha Telenor Turbo? I følge den kapaks websia til Telenor, så bor jeg 2.7 km unna sentral, kan ha maks ADSL 6080/640, og Koblingspunktet har aDSLAM. Lengde på inntak: 5 meter Trådiameter: 0,6 mm Jeg har sjekket ut noen hastigheter, men skal jeg ha opptil 6 mb så blir Telenor Turbo billigst. Er det håp? Endret 6. april 2008 av SteffenMA Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er ca 2.8km unna, med telenor turbo.. Har akuratt samme max som deg og Du får i alle fall over 5000/600 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Okay. Men da er det jo håp Tenkte kanskje sentralen lå for langt unna, men antagligvis ikke. Jeg har erfart at det å bestille bredbånd skal ikke være lett noen ganger, spesielt hvis det blir noen feil. Like greit å få det riktig med en gang. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå