Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortell dine historier der du fikk hjelp fra forumet

Anbefalte innlegg

Man leser mye folk her som har problemer med kjærligheten, hvordan man skal få dama, noen som liker ei/en jente/gutt men tørr ikke og gjøre noe osv. Men vi høre skjeldent åssen ting går med hjelp fra forumet. Er det mange som faktisk har løst problemene sine etter de har postet her, eller har feilet katastrofalt.

viss det si gjerne hva problemet var, hvordan du taklet det og hvordan det gikk?

hadde vært gøy og høre;)

let the story's come

Endret av Heroes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan starte :)

Jeg er da 16 å ble forelsket i jente som er 18 og har et barn, og hun hadde kjereste.

Gikk innpå forumet hær å høre om hva folk syntes om at jeg var 16 og hun 18.

Nevnte selfølgelig ikke at hun hadde et barn å sånt. :(

Så fikk jeg veldig god kontakt med henne og vi ble veldig nære venner.

Hun sa at de hadde et åpent forhold og jeg trodde på det.

Etter 2 uker hadde forholdet nådd veldig langt og typen hennes fikk vite om oss to. :(

Det ble veldig mye trøbbel for henne så vi la alt på is for en liten stund.

Etter 4-5 uker møttes vi igjenn og fortsatte men det var ikke samme intensivitet som før, fordi vi begge viste at det vi gjode var galt.

Enkelte ting skjedde som jeg ikke vil snakke om.

Jeg fant veien til forumet igjenn for å få tips til hva jeg skulle gjøre.

Så jeg sa til henne at jeg ikke ville fortsette fordi jeg vill ikke at hun skulle være mer utro. :(

Noen dager senere fikk jeg en melding om at jeg ikke var værdt det og at hun hadde flere muligheter en bare meg.

Ble da veldig lei meg og jeg følte meg brukt, og det gikk over 1 månde før den følelsen begynnte å gå over.

Har ikke snakket med henne siden den gang selv om jeg går forbi henne 2-4 ganger i uken.

Når jeg ser tilbake på det hele så sjønner jeg ikke hvorfor jeg prøvde meg på noe sånt i det hele tatt. Det var liksom ment til at alt skulle gå galt.

Jeg er i dag veldig sint på meg selv fordi jeg har sikkert ødelagt mye for hun og typen, og jeg skulle ønske jeg ikke fikk bedre kontakt enn det jeg gjorde. :(

Men det er bare en ting å si og det er - that's life! :\

Sry for skrivefeiler :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...