Splinten Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei, jeg er akkurat blitt en stolt eier av et Sennheiser HDR-120 trådløst headset. Men det viser seg at etter 30 sekund - 1 min lydløst på PC-en. F.eks etter at en sang er ferdig, slår headetet ut, det blir bare suse lyd. Så fort jeg setter i gang en sang igjen, kommer lyden tilbake i headsetet. Er det mulig å få det stille når det er stille på PC-en? plagsom suse lyd.. mvh Philip Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Noen som har en idé? "Ps. Skjønner ikke hvorfor den ligger akkurat her". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 suselyden er der hele tiden, bare overdøves av lyden fra PCen. Om de virkelig kobler ut hører du en rekke høye beep beep lyder først Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Nei, er suselyd så jeg ikke klarer ha på meg headsettet^^ Som om den bytter kanal på radio'n til et sted det ikke er noe .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå