krwl Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Noen som har en relativt omfattende samling med Dirty Oppland-musikk i mp3-format e.l. de kunne tenke seg å dele? Evt. annen god norsktalende ræpp? Tenkte det ville være kult å cruise rundt i California med norsk rap på full guffe, også glemte jeg selvfølgelig samlingen min hjemme når jeg flytta... Endret 6. april 2008 av krwl Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Vi tillater heller ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. (Min uthevelse) Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg