Didrik_AK Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hei. Kjøpte meg ny SATA DVD brenner da jeg skulle bytte ut den 2år gamle Plextor slot-in brenneren jeg "drepte" i alle fall da, smertefri installasjon av NEC AS-7200S, men merker at den holder på som den gamle brennern gjorde før jeg fikk fikset på innstillingene!! da var den i PIO mode og ikke DMA... men hvordan stiller jeg på dette på en SATA brenner? :s Håper noen andre har vært borti problemet før meg i allefall ( : ~Diddern Endret 6. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Posten kan stenges da jeg etter lang leting fant en annen stakkar som hadde hatt samme problem, men funnet ut av det ( : Posten kan stenges Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Problemer som løser seg ønsker vi normalt ikke å stenge siden disse kan være en svært nyttig ressurs for andre brukere. Post gjerne løsningen i tråden. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 ok Var egentlig bare å gå inn i enhetsbehandling å velge CD-DVD brenner der og sette alle sekunder IDE i DMA mode. (avanserte innstillinger og velge der). På IDE brennere så er det primær IDE som må settes til DMA hvis PIO er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå