-Léon- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lastet ned et program som heter Everest Ultimated Edition som viser at: Hovedkort-------41 CPU---------------77 CPU Kjerne#1----68 CPU Kjerne#2----89 MCP--------------101 <-------- Er det altfor høy? Lurer også på de andre temperaturene om de er for høy eller ikke og hva jeg kan gjøre for å få temp'en ned. Har 2-3 vifter fra før av... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Først bør du få bekrefta om temperaturene er korrekte, noe jeg mistenker de for å ikke være. Har du en Core2-prosessor bør du bruke et program som heter Core Temp. Sjekk også temperaturene i BIOS og se om de er like høye der. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Var innom bios og fant disse tallene... CPU 55 Board 36 MCP 64 Regner med bios'n er mer nøyaktig enn de programmene? Grunnen jeg spør er at 2 ganger nå så har maskinene bare slått seg av mens jeg spilte COD4, noe som aldri har skjedd som jeg kan huske da. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ta å last ned Core Temp (hvis du har Core-prosessor) og ett eller annet stress-test-program (Prime95, OCCT e.l.). Kjør en test og hold øye med temperaturene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå