Gå til innhold

Hvor selger de billige spill til Gamecube?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei.

Vet ikke om de selger spill til akkurat din konsoll, men alle burde egentlig sjekka ut www.play.com - en engelsk site. De selger dvd, cd-er og spill i stor stil! Alle prisene som er oppgitt er med frakt - slik at når det står at BF1942 road to rome koster 15 pund - så er det den totale prisen levert til døra/posten.

Eneste dumme med det er at man må registrere kredittkort nummer - jeg er litt skeptisk til sånt. En kompis av meg bruker dog denne siten uten problemer! Anbefales!

Tronaldo

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Heh. Billige GC-spill kan du vel få overalt? De selger jo ikke i det hele tatt, så butikkene må dumpe prisene for å få (de 8  i norge som har GC :lol: ) kundene til å jhøpe!

Hvem er det som kjøper GC? :shrug:

Jeg skal få meg en...

Skal spille litt Metroid, Zelda, Final Fantasy Chronicles, etc.

Please ikke si at du er en PS2-tilgjenger... det hadde bare vært lame.

Bare fordi noe er populært betyr ikke at det er bra. Er pop "bra"? Nei, men annen mindre populært musikk er...

PS2 er en skraphaug ved siden av GC.

Men, hvis vi skal snakke om XBox... så har du kanskje noe å bidra med i en diskusjon. Vel, egentlig har jeg en PC, så da trenger jeg ikke en til ved å kjøpe en XBox... :lol:

Eller kanskje jeg skal vente til neste runde av konsoller... Nei, jeg må få kjøpt meg en GC og Zelda og FF Chronicles fra USA til rundt 2000kr til sammen, og da får jeg Metroid MED GC'en (Platinum selvsagt). 3 utmerket spill, en spill konsoll, 2000kr, er ikke så dårlig. Det blir vel litt dyrere her i Norge... Men om man kjøper sånne ting i Norge må man være gal eller ganske tjukk i lommeboka...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Heh. Billige GC-spill kan du vel få overalt? De selger jo ikke i det hele tatt, så butikkene må dumpe prisene for å få (de 8  i norge som har GC :lol: ) kundene til å jhøpe!

Hvem er det som kjøper GC? :shrug:

Jeg skal få meg en...

Skal spille litt Metroid, Zelda, Final Fantasy Chronicles, etc.

Please ikke si at du er en PS2-tilgjenger... det hadde bare vært lame.

Bare fordi noe er populært betyr ikke at det er bra. Er pop "bra"? Nei, men annen mindre populært musikk er...

PS2 er en skraphaug ved siden av GC.

Men, hvis vi skal snakke om XBox... så har du kanskje noe å bidra med i en diskusjon. Vel, egentlig har jeg en PC, så da trenger jeg ikke en til ved å kjøpe en XBox... :lol:

Eller kanskje jeg skal vente til neste runde av konsoller... Nei, jeg må få kjøpt meg en GC og Zelda og FF Chronicles fra USA til rundt 2000kr til sammen, og da får jeg Metroid MED GC'en (Platinum selvsagt). 3 utmerket spill, en spill konsoll, 2000kr, er ikke så dårlig. Det blir vel litt dyrere her i Norge... Men om man kjøper sånne ting i Norge må man være gal eller ganske tjukk i lommeboka...

Det er ikke platinum på gamecube, men players choice :p

Lenke til kommentar

Vel, var i mars 2003 dette var aktuelt for min del, og jeg fant ut at play.com og dvdboxoffice.com var de billigste alternativene på den tiden.

I dag har jeg xbox, og har solgt gamecuben, men må innrømme at noen spilltittler savner jeg.

Hvorfor starter folk oppigjen en tråd som er så gammel?

Lenke til kommentar
Hei.

Vet ikke om de selger spill til akkurat din konsoll, men alle burde egentlig sjekka ut www.play.com - en engelsk site. De selger dvd, cd-er og spill i stor stil! Alle prisene som er oppgitt er med frakt - slik at når det står at BF1942 road to rome koster 15 pund - så er det den totale prisen levert til døra/posten.

Eneste dumme med det er at man må registrere kredittkort nummer - jeg er litt skeptisk til sånt. En kompis av meg bruker dog denne siten uten problemer! Anbefales!

Tronaldo

Play.com anbefales. Har registrert VISA-kortet mitt der og handlet en del, uten noen form for problemer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...