AssKicR Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Her kan dere morgenfugler si god morgen når dere står opp.... God morgen alle sammen Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 god morgen.. ikke akkurat stått opp jeg men.. vært våken hele natten LAN tar på Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Good morning! Jeg er morra opplagt som vanlig, sånn ca.: Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 God morgen alle sammen.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 finnes det ikke allerede (en) god morgen/god natt/god kveld/god dag post(er) da ? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg henger kanskje litt etter men...God morgen! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dårlig morgen Mistet lappen i dag fordi jeg ikke har tatt mørkekjøring møkka lov Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dårlig morgen Mistet lappen i dag fordi jeg ikke har tatt mørkekjøring møkka lov hehe surt. Bare til å melde seg på vel ? Jeg holder på med lappen nå, men får ikke tatt mørkekjøring før senere, dvs etter jeg har fått lappen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dårlig morgen Mistet lappen i dag fordi jeg ikke har tatt mørkekjøring møkka lov hehe surt. Bare til å melde seg på vel ? Jeg holder på med lappen nå, men får ikke tatt mørkekjøring før senere, dvs etter jeg har fått lappen. Jeg tok lappen etter 1. mars i fjor, så da måtte jeg ta mørkekjøring før 1. mars i år. men det glemte jeg såklart Lurer på om jeg må ta oppkjøringen på nytt eller hva jeg må gjøre. for det gidder ejg faen meg ikke ! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Gooood Moooorning Vietna... ehh... umm... N0rw4Y! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 God Morgen! Faens MSN vekka meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå