Bjonski Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Fant biosen oppdaterningene ^^ _Hær_ død link Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) jaja ny link http://support.asus.com/download/download....s&model=M3A Endret 6. april 2008 av mc_a_person Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 hvordan installerer jeg oppdateringene? jeg har ikke WINflash, som det er i guiden.. Har bare AZ flash(eller noe sånt) i biosen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 er det ikke bare en .iso fil som du brenner ut på en cd og booter fra den? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Nei, det var en ROM fil og en .exe fil Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har ikke vert borti denne typen bios uppdate da jeg har et hovedkort som ikke kan oppdateres og et xfx680i lt som er uhyre enkelt og oppdatere^^ Noen asus eiere som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Kan konkludere med at det er noe feil med det innebygde nettverkskortet. Fikk hjelp av en over MSN. Ting som er gjort: -Lastet ned nyeste drivere på nett med bærbar pc. -Formatert XP på stasjonær pcen. -Lagt inn chipset drivere. -Lagt inn skjermkortdrivere. -Lagt inn audio drivere. -Prøvde å legge inn LAN drivere, men her hengte pcen seg. -Deaktiverte Onboard LAN i bios, og da funket pcen igjen. -Installert trådløst nettverkskort, og installert drivere. = jeg er på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå