Heroes Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ok, jeg har tydeligviss fått et problem. jente som jeg blir betatt og får god kjemi med, folk jeg vet jeg kunne satset på og hatt god sjange på viss de ikke hadde hatt type. Jeg har liksom moralske grenser og vill ikke være en person noen er utro med. hvorfor skjer sånn alltid med meg? hmm Endret 5. april 2008 av Heroes Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fordi gutar med damer ikkje oppfører seg som desperate zombier som berre glaner ned på puppene dine? Det er min teori i alle fall. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Fordi gutar med damer ikkje oppfører seg som desperate zombier som berre glaner ned på puppene dine? Det er min teori i alle fall. ikke jeg som har dame, de som har type foresten enig med teorien din;) Endret 5. april 2008 av Heroes Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ble en smule forvirret jeg nå? Er du gutt eller jente og mener du at du får kjemi med gutter som har dame eller med damer som har type??? Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ble en smule forvirret jeg nå? Er du gutt eller jente og mener du at du får kjemi med gutter som har dame eller med damer som har type??? Sånn, klarnet litt opp på ting. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fordi enten tanken på noe mer enn vennskap, eller frykten for å bli avslått skremmer deg fra å tørre å bli "noe mer enn venner" med jenter. Derfor prater du med- og liker jenter som du VEIT du ikke får for da har du alltid "sikkerhetsnettet" at "Siden hu har type hadde det ikke blitt noe uansett" når du finner ut at det ikke blir no.. Eller fordi du er usikker på hvordan du tilnærmer deg på en "mer enn vennskaplig måte." Men jeg gjetter på at du er redd for å bli avvist og derfor kun er interessert i det uoppnåelige, for da vet du på forhånd at det er uoppnåelig og du blir ikke skuffa over deg selv når det ikke går. Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ble en smule forvirret jeg nå? Er du gutt eller jente og mener du at du får kjemi med gutter som har dame eller med damer som har type??? Sånn, klarnet litt opp på ting. Hmmm... mulig jeg er en smule treg.. men hva ble klarere??? Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Regner med at du mener at du alltid får kjemi med jenter som har type? Riktig? I så fall kan det også være fordi at jenter som har type føler at de kan snakke med deg på en helt annen måte en hvis de hadde vært single - da ville de vært mer redde for at du skal mistolke signaler og tro at de mener noe mer en vennskap. Har de type kan dere starte et vennskap på et vennskaplig plan, og ikke fordi dere er ute etter partner. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Om begge er innforstått med at det ikke blir noe mer, så forsvinner automatisk et usikkerhetsmoment. Mindre usikkerhet for begge parter er lik bedre tone, generelt. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har et par teorier: - De oppfører seg annerledes fordi de ikke er ute etter kjæreste. - De får mer selvtillit av å ha kjæreste - Du vil ha det du ikke kan få. Et ikke helt ukjent psykologisk fenomen. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 foreksempel, ei jente som jeg har fått rimelig god kontakt med, ho er kjæreste til en venn av meg så jeg er seff no limit og ville aldri gjort noe sånt med han. Har en venn som tilomed sa jeg har sjangs og han pleier aldri det. hehe phear00 den teorien med og ha det man ikke få jeg lider av det i stor grad;) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fordi enten tanken på noe mer enn vennskap, eller frykten for å bli avslått skremmer deg fra å tørre å bli "noe mer enn venner" med jenter. Derfor prater du med- og liker jenter som du VEIT du ikke får for da har du alltid "sikkerhetsnettet" at "Siden hu har type hadde det ikke blitt noe uansett" når du finner ut at det ikke blir no.. Eller fordi du er usikker på hvordan du tilnærmer deg på en "mer enn vennskaplig måte." Men jeg gjetter på at du er redd for å bli avvist og derfor kun er interessert i det uoppnåelige, for da vet du på forhånd at det er uoppnåelig og du blir ikke skuffa over deg selv når det ikke går. Wow. Det der kjente jeg meg alt for godt igjen i. Skummelt Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fordi enten tanken på noe mer enn vennskap, eller frykten for å bli avslått skremmer deg fra å tørre å bli "noe mer enn venner" med jenter. Derfor prater du med- og liker jenter som du VEIT du ikke får for da har du alltid "sikkerhetsnettet" at "Siden hu har type hadde det ikke blitt noe uansett" når du finner ut at det ikke blir no.. Eller fordi du er usikker på hvordan du tilnærmer deg på en "mer enn vennskaplig måte." Men jeg gjetter på at du er redd for å bli avvist og derfor kun er interessert i det uoppnåelige, for da vet du på forhånd at det er uoppnåelig og du blir ikke skuffa over deg selv når det ikke går. Wow. Det der kjente jeg meg alt for godt igjen i. Skummelt Samme her. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Fordi enten tanken på noe mer enn vennskap, eller frykten for å bli avslått skremmer deg fra å tørre å bli "noe mer enn venner" med jenter. Derfor prater du med- og liker jenter som du VEIT du ikke får for da har du alltid "sikkerhetsnettet" at "Siden hu har type hadde det ikke blitt noe uansett" når du finner ut at det ikke blir no.. Eller fordi du er usikker på hvordan du tilnærmer deg på en "mer enn vennskaplig måte." Men jeg gjetter på at du er redd for å bli avvist og derfor kun er interessert i det uoppnåelige, for da vet du på forhånd at det er uoppnåelig og du blir ikke skuffa over deg selv når det ikke går. Wow. Det der kjente jeg meg alt for godt igjen i. Skummelt Samme her. aldri tenkt på det sånn før meg satan det virket utrolig logisk!! hmm, det ga meg mye og tenke på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå