Chris_lox Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Jeg har ikke spilt Test Drive Unlimited på lenge, men tenkte jeg skulle kose meg litt. Men det funker jo ikke Før var jeg koblet til live, men det er jeg da altså ikke lenger. Er det noe spesielt man må gjøre for å få spilt TDU offline? Chris Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei! Jeg har ikke spilt Test Drive Unlimited på lenge, men tenkte jeg skulle kose meg litt. Men det funker jo ikke Før var jeg koblet til live, men det er jeg da altså ikke lenger. Er det noe spesielt man må gjøre for å få spilt TDU offline? Chris Har du logga inn med brukern din da ? lykke til...genialt spell....har holdt på med mitt siste løp i masse dager nå....JEG HATER TANTALUS !!!!!!! bomma med 1,99 sec før idag.... og da hadde jeg JÆVLIG mye flaks. på nippet til å gi opp Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er fullt mulig og spille tdu offline, bare ta og nøkke ut nettverkskabelen og spille har gjort dette mange ganger selv når jeg mista nettet Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 jeg har logget inn ja, men det funker ikke. Er keen på å spille litt TDU, men får se om det funker igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå