CypheroN Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg synes Bullit hadde en fin biljakt , men resten av filmen var ganske kjip. Triste greier. Ellers har The Rock og Mad Max 2 fine biljakter, men de har du jo på lista øverst i tråden. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Blues Brothers. Jaaaa! Elsker den filmen. Biljakten der er også herlig Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Starter med C'était un rendez-vousm. Dette er hele filmen (varer i ca. 9 min), og et must for alle som ikke har sett den. Se filmen hos Youtube Kan du kalle det en biljakt? Han kjører jo bare fort rundt i Paris sine gater. Ellers synes jeg Bourne-filmene har noen virkelig hektiske, intense jakter, og Bad Boys 2 sin er jo heftig på en veldig overdreven måte. Dessuten er det jo morro å se Batman herje rundt i Gotham's gater med Batmobilen og pod'en sin. Er sikkert flere jeg ikke kommer på her i farta. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Blues Brothers. Indeed. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg skrev vel i første posten at filmen ikke var en biljakt, men følte bare for å legge den ut likevell. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 http://www.spike.com/video/3010597 Denne listen er det gode biljakter i. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Han fyren hadde sett sin andel av biljakter virket det som. Enig i at Death Proof jakten er meget bra gjennomført. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Angry Video Game Nerd/James Rolfe kongen av internett hadde sett sin andel av biljakter virket det som. Enig i at Death Proof jakten er meget bra gjennomført. Fixed. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Getaway in Stockholm... OK, det er ikkje ordentlege filmar då, berre galmannskøyring gjennom Stockholm. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) man må ikke være uvenner for å ha det moro på veien. Se filmen hos Youtube Endret 14. august 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå