laffen14 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Er det noen som eier en Rieju-moped? Syns dere den er god og pålitelig? Ja jeg har aldri hørt om merket, og nå har jeg planlagt å kjøpe en, men er den god og kan jeg stole på at den skal holde lenge? Endret 5. april 2008 av laffen14 Lenke til kommentar
X-ander Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Viss det er motoren du tenker på så er det den samme motoren (AM6) som sitter i blant annet Yamaha og Aprilia sine sykler. Jeg har en Rieju rs2 har ikke opplevd noe problemer med den. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Rieju har AM6 motor, som står blant annet i Aprilia og Yamaha. Så ja, det er nok et sikkert kjøp mtp merke. Er forresten Minarelli som står bak AM6 motoren. Lenke til kommentar
laffen14 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Rieju har AM6 motor, som står blant annet i Aprilia og Yamaha. Så ja, det er nok et sikkert kjøp mtp merke. Er forresten Minarelli som står bak AM6 motoren. Takk for svaret. Ja, jeg er virkelig usikker, så jeg trenger svar fra folk med peiling! Viss det er motoren du tenker på så er det den samme motoren (AM6) som sitter i blant annet Yamaha og Aprilia sine sykler. Jeg har en Rieju rs2 har ikke opplevd noe problemer med den. Takk for svaret! Lenke til kommentar
han_derre_tullingen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Broren min kjøpte en Rieju RR 50 2001 modell i 2006. Han kjørte den i et år og hadde aldri et problem med den. i 2007 kjøpte jeg den og jeg har aldri hatt noe som helst problem med den, veldig veldig fornøyd med kjøpet av en rieju. Motoren er jo veldig pålitelig den sitter jo i aprillia, yamaha og motorhispania. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har selv hatt RS2 og kjørt den over 10000km selv og når jeg var ferdig med den hadde den gått 16000km Det var en 2003mod og det eneste jeg hadde problem med var baklyset.. Ellers gikk det kunn i slitedeler. Ting som ble byttet ofte var hjullager bak og bremseklosser Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Skal visst være gode sykler, som sagt over her, samme motor som Yamaha, Aprilia m.m. Rieju er den sykkelen som går best hvis du bare tar plomba, altså, veldig bra org.eksosanlegg! Endret 11. juni 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå