Rikky Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvordan i alle dager kobler jeg kameraet til PC'en via bluetooth? Sto ikke et ord i manualen om det... Lenke til kommentar
jorns Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det spørs på hva du skal gjøre....det eneste sony støtter på Bluetooth er Dial up...Jeg har koplet opp kamera mitt opp mot pc, men jeg får ikke brukt det til noen ting, pga sony kun har støtte for dialup profil...Jeg har drevet en del med å få til oppkopling mot pc, og deneneste løsningen jeg kom til var å lage en PPPd server på pc'n for deretter åroute den videre ut mot internett.....men jeg fant ingen PPPd server til Windows så jeg fikk aldri testet det ut...Man kan lage en PPPd server på Linux, men det har jeg ikke inst. på maskinen min så hele prosjektet har blitt lagt på is....Men om du finner en annen løsning så post det her for det hadde vært ganske moro å fått det til... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Hmm, trodde det gikk an å overføre bilder også... Lenke til kommentar
jorns Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ja det trodde jeg også, det var derfor jeg valgte med bluetooth..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå