Gå til innhold

BK: Uuut mot havet, der drømmer...

Anbefalte innlegg

Hvorfor svarer du på spørsmålene mine i tråden, og ikke svare på pm'ene? Ved å sende deg pm har jeg gjort det ganske tydelig at jeg vil diskutere dette privat.

Bare sånn, for å skyte inn her, så ... funker det ikke å sende PMer til deg.. Ihvertfall får ikke jeg det til.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ta din manglende erfaring i livet som et forsvar for din voldsomme hårsårhet. Dette blir nemlig litt for dumt, siden du tolker en (uno) eneste tråd som et bevis på at jeg har ventet lenge med å slakte deg som person. Hadde jeg ønsket det så hadde jeg ikke ventet i to år. Kom igjen, husk at den formen for hormonell oppførsel opphører når du er voksen. Voksne mennesker går ikke rundt med slike følelser.

En annen sak er at du selv skriver at du har mange regelbrudd bak deg. Det beviser jo bare at det jeg skriver om det er korrekt, om enn litt urettferdig i og med at jeg ikke leste teksten som fulgte med bildet skikkelig. Når jeg tross alt gir deg god kritikk så betyr jo det at jeg ikke hater deg, ikke engang på en fjortismåte. At du har Akam-rekord i regelbrudd er jo et faktum som du selv beskriver, men det betyr ikke at hverken jeg eller noen andre hater deg. Den eneste som viser en uforsonlig måte å forholde deg til personer på er jo du, som tidligere har uttalt at du ikke liker noen av bildene mine. Det er en steil holdning, synes jeg.

Ps: Du kan ikke forlange noe som helst med hensyn til svar.

Lenke til kommentar
Hvorfor svarer du på spørsmålene mine i tråden, og ikke svare på pm'ene? Ved å sende deg pm har jeg gjort det ganske tydelig at jeg vil diskutere dette privat.

Bare sånn, for å skyte inn her, så ... funker det ikke å sende PMer til deg.. Ihvertfall får ikke jeg det til.. :ermm:

Det er fordi du helt fram til for litt over 2 uker siden var på min pm-blokkeringsliste.

Jeg får ta din manglende erfaring i livet som et forsvar for din voldsomme hårsårhet. Dette blir nemlig litt for dumt, siden du tolker en (uno) eneste tråd som et bevis på at jeg har ventet lenge med å slakte deg som person. Hadde jeg ønsket det så hadde jeg ikke ventet i to år. Kom igjen, husk at den formen for hormonell oppførsel opphører når du er voksen. Voksne mennesker går ikke rundt med slike følelser.

En annen sak er at du selv skriver at du har mange regelbrudd bak deg. Det beviser jo bare at det jeg skriver om det er korrekt, om enn litt urettferdig i og med at jeg ikke leste teksten som fulgte med bildet skikkelig. Når jeg tross alt gir deg god kritikk så betyr jo det at jeg ikke hater deg, ikke engang på en fjortismåte. At du har Akam-rekord i regelbrudd er jo et faktum som du selv beskriver, men det betyr ikke at hverken jeg eller noen andre hater deg. Den eneste som viser en uforsonlig måte å forholde deg til personer på er jo du, som tidligere har uttalt at du ikke liker noen av bildene mine. Det er en steil holdning, synes jeg.

Ps: Du kan ikke forlange noe som helst med hensyn til svar.

Ja er nok bare en fjortis uten kunnskap ;)

Er nok ikke så mange regelbrudd, bare det at de har blitt så kraftige...

Ble straffet for å tilby piratkopi av CS2... (10% warn)

Ble straffet for å ha kranglet med en kar fra OT-forumet. (10% warn)

Sendte uvisst antall pm til bruker for å få banket inn litt vett. (2 uker)

Fikk 3 uker fordi brodern laget seg bruker på diskusjon.no (IP sjekk)

Fikk 10 uker (Ble visst til 7 da moderator som tok seg av saken kom hjem fra ferie) + advarsel om at jeg står på grensen til permbann. (Grunn? "Lekte gud/moderator" for å holde en bruker unna modellene sine og studioet.

Døm selv...

Igjen, det er ikke bildene dine, tatt av deg som gjør det, men stilen din, og tomsi42's stil passer meg virkelig ikke, og jeg syns jeg burde ha like mye rett til å si det, som at folk misliker tone mapping bilder.

Lenke til kommentar

"Sendte uvisst antall pm til bruker for å få banket inn litt vett. (2 uker)". Kjære vene, ser du ikke hvor hårreisende denne uttalelsen er? Spamming av pm-boks burde kvalifisere til minimum 2 måneders utestenging, for det går under personforfølgelse og terror. Hvis du tror noen kommer til å føle sympati for deg i den saken, så tar du sørgelig feil.

"Fikk 10 uker (Ble visst til 7 da moderator som tok seg av saken kom hjem fra ferie) + advarsel om at jeg står på grensen til permbann. (Grunn? "Lekte gud/moderator" for å holde en bruker unna modellene sine og studioet." Jeg må først få gratulere deg med eget studio og modellstall, men lurer på hva dette åpenbart rabiate forumsmedlemmet du var så redd for å slippe inn kunne finne på for å besudle dine modeller. Nå har du tjangsen til å forklare hvilke katastrofer som kunne skjedd hvis han slapp inn der. Dårlig kroppslukt i et lite rom? Når man skal nekte noen å delta på et "offisielt" Akam-treff i et fylke så bør det være en særdeles god grunn for det, og personlig antipati holder ikke. Arrangerer man offisiell treff så er de åpne for alle andre. Det skulle tatt seg ut hvis kimare hadde lekt Gud. Han hadde nok blitt utestengt han også.

Lenke til kommentar
"Fikk 10 uker (Ble visst til 7 da moderator som tok seg av saken kom hjem fra ferie) + advarsel om at jeg står på grensen til permbann. (Grunn? "Lekte gud/moderator" for å holde en bruker unna modellene sine og studioet." Jeg må først få gratulere deg med eget studio og modellstall, men lurer på hva dette åpenbart rabiate forumsmedlemmet du var så redd for å slippe inn kunne finne på for å besudle dine modeller. Nå har du tjangsen til å forklare hvilke katastrofer som kunne skjedd hvis han slapp inn der. Dårlig kroppslukt i et lite rom? Når man skal nekte noen å delta på et "offisielt" Akam-treff i et fylke så bør det være en særdeles god grunn for det, og personlig antipati holder ikke. Arrangerer man offisiell treff så er de åpne for alle andre. Det skulle tatt seg ut hvis kimare hadde lekt Gud. Han hadde nok blitt utestengt han også.

Hva han kunne gjort?

Han kunne ha begynt å kommentere bryststørrelsen og utseende til modellen, noe som er grunn nok for meg til å ikke ville ha han med på en shoot. Og det at han ikke eide respekt for meg, samme hvor drittsekk jeg var.

Da han insinuerte at han skulle komme å vise hvem som var sjef, tolket jeg det som om at han skulle komme å ødelegge alt. Det viste seg å bare være en spøk fra hans side, fikk jeg vite 1 uke senere, og han hadde aldri tenkt å komme.

"Sendte uvisst antall pm til bruker for å få banket inn litt vett. (2 uker)". Kjære vene, ser du ikke hvor hårreisende denne uttalelsen er? Spamming av pm-boks burde kvalifisere til minimum 2 måneders utestenging, for det går under personforfølgelse og terror. Hvis du tror noen kommer til å føle sympati for deg i den saken, så tar du sørgelig feil.

Han sendte flere meldinger med " Jeg er bedre enn deg" så svarte jeg med "Bevis det", etter 2 dagers diskusjon. Da han kun fortsatte å svare med "jeg er bedre enn deg" ble jeg vel i overkant aggressiv, da jeg kun ba om bevis. det fikk jeg aldri.

Jeg står ennå for det med at det var rett av meg og fortelle han at han ikke var ønsket.

At jeg kunne droppet å sende nr 2. her masse pm'er er jeg enig i, trodde bare ikke noen var så feig at de påstår en ting uten å bevise det. For så klage til en mod...

Dette hjelper meg vel ikke serlig...

Lenke til kommentar

Trenger man å bevise at man er best? Vi vet jo godt at han løy i den saken, i og med at det er jeg som er udiskutabelt best på Akam. Det har likevel ingen betydning at han tok så feil i den saken, for det er hans gudegitte rett å tro at han er det. Kanskje han aldri hadde hørt om meg, siden han led av den vrangforestillingen?

Lenke til kommentar
Trenger man å bevise at man er best? Vi vet jo godt at han løy i den saken, i og med at det er jeg som er udiskutabelt best på Akam. Det har likevel ingen betydning at han tok så feil i den saken, for det er hans gudegitte rett å tro at han er det. Kanskje han aldri hadde hørt om meg, siden han led av den vrangforestillingen?

Haha, selv om du skildrer meg indirekte her nå så klarer jeg å se en humor i det.

Ja vet det er barnslig å drive på slik, men sta som jeg er takler jeg ikke at noen sier at jeg er dårlig, uten å kunne vise noe bedre selv.

men, dette orker jeg ikke lenger, jeg kjenner jeg bare blir irritert og oppgitt, og diskusjonen har glidd ut fra at du slakter meg for å legge ut et bilde jeg ikke har trykket utløseren på, til mine tildigere krangler.

Igjen, det er vel jeg som gjør alt galt, fortiss og kunnskapsfattig som jeg er ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...