Gå til innhold

BK: Uuut mot havet, der drømmer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, vi deler i alle fall samme mening ;)

jeg har satt ned blåfargen brutalt for at det skal spille på lag med naustet (Som ikke har noe mer farger, det er gråsteingrått fra topp til tå)

men var det ok/bra bilder?

At et bilde var bedre enn et annet betyr ikke at det er ok/bra.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Det ser ut som at naustet er i god stand, selv om det er lite med beis igje på veggene. Og da synes jeg den skjeve vinkelen blir feil. Du har en fin himmel og omgivelsene er OK. Så jeg tror du rett og slett skulle ha brukt litt lengre brennvidde.

Tom

Lenke til kommentar

Noen blir ikke ting som man håper på. Jeg har et par motiver som jeg stadig vender tilbake til uten at det blir noe av det.

Det er jo mulig at hvis du hadde valgt et annet ståsted når du tok bildet, at hadde det blir bedre - ser for meg at hvis et av hjørnene til naustet er loddrett, så blir det mer orden i sakene.

Tom

Lenke til kommentar

Plis, dropp ramme. Liker det ikke =P

Bildet gir meg en ganske god HDR følelse. Er jo egentlig ganske fan av vidvinkel, så jeg synes ikke den "vidvinkeleffekten" ver noe ødleggende. Du kunne egentlig gått nermære naustet for å får en bedre effekt.

Men jeg er enig i at du kunne hatt mer farger på himmelen, hvertfall prøvd å få det til å ikke se helt svarthvitt ut.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke i tvil om at bildet er best med de litt duse fargene det har. Bildet er nemlig ganske fint. Jeg er ikke sikker på hvilket jeg liker best. Enten nummer 2 eller 3. Uten tvil et bilde med fin stemning og tidskoloritt.

Hvem ble best? Ærlig talt, jeg trodde du visste at det er meg. Et bilde er ikke en person.

Lenke til kommentar
Jeg likte det. Fikk en grå og traust feeling av det. En skikkelig "naust" feeling, men, for gudenes skyld, fiks rammefargen ^^ Likte vidvinkeleffekten. Pent bilde :)

Takk for det, hva er det med folk og hate rammene mine? :p

Jeg er ikke i tvil om at bildet er best med de litt duse fargene det har. Bildet er nemlig ganske fint. Jeg er ikke sikker på hvilket jeg liker best. Enten nummer 2 eller 3. Uten tvil et bilde med fin stemning og tidskoloritt.

Hvem ble best? Ærlig talt, jeg trodde du visste at det er meg. Et bilde er ikke en person.

Beklager om jeg ikke klarer å ta til meg det du sier nå, sitter med en hel haug forskjellige oppfatninger av deg.

Lenke til kommentar

Nå er du litt i overkant hårsår. Du kan da umulig mene at alt annet enn den siste ironiske kommentaren til ditt språk er ironisk. Så dårlig skribent er jeg da ikke. Jeg kan ikke lese noe ironi eller sarkasme inn i den posten. Du skjønner at vi voksne er ikke slik at vi bære nag som gjør at vi må slakte alt det enkelte gjør. Vi klarer å holde saker fra hverandre. Jeg synes du bør slutte å gjøre alt personlig, for du tar ofte ting litt for mye inn på deg. Konflikter mellom personer trenger ikke være resultatet av kritikk og uenighet. Jeg er ikke uvenn med hverken mine kommunistiske eller høyrepopulistiske bekjente, selv om jeg ofte er sterkt uenige med dem. Det er pubertalt å overføre en uenighet til noe helt annet, for det er ingen sammenheng utover at det er samme personer som deltar. Jeg kommer ikke til å være uenig i alt du mener. Du må forstå at de færreste driver med personlige korstog. Personlige motforestillinger hører ikke hjemme her. Selv om jeg skulle slakte et av dine bilder totalt, så betyr ikke det at alle mine kritikker av dine bilder og tråder enten er kritikk, eller vannvittig godt skjult kritikk. Vi som er voksne klarer å holde sakene fra hverandre. Jeg er for eksempel ikke enig i alt som antirasister mener om offentlig transport eller abstrakt kunst, for eksempel. Merkelig, siden jeg er en sterk antirasist selv.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Hvorfor svarer du på spørsmålene mine i tråden, og ikke svare på pm'ene? Ved å sende deg pm har jeg gjort det ganske tydelig at jeg vil diskutere dette privat.

Det er en forskjell på å slakte et bilde (det tekniske i bildet, også kalt BK) og å slakte en person.

Du kunne helt klart ordlagt deg på en annen måte, og likevell fått fram at jeg begikk et regelbrudd (Eller rapportert tråden istedenfor å skape OT i tråden)

men istedenfor så velger du å fremheve at dette er en av mange regelbrudd jeg begår, og du prøver å få fram at jeg gjør det med vilje, bare for å skape bråk.

Jeg leser innleggene dine som om at du oppfatter meg som en bråkmaker, og har ventet lenge på å få komme ut med det.

Jeg kan ikke gjøre mye med at du nekter for det, det er bare det jeg har oppfattet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...