Gå til innhold

Flightplan... noen som ser den akkurat nå på TVN?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle spille på PC-en, men slo meg ned i sofaen med min kjære.

Sønnen min sover godt.

Vi begynte å se Flightplan på TVNorge... men kjæresten min sovnet.

Jeg har aldri sett filmen eller hørt spoilere om filmen før... så jeg bestemte meg å sitte der og se den.

og herregud...

Akkurat nå tok TVNorge reklame...

Jeg tror oppriktig talt jeg ikke har vært borti en mer spennende film.

Kjæresten min sover godt, og er derfor ikke noe snakkesalig

Neon som så den akkurat nå?

Og akkurat i det jeg begynner å lure på om filmen går i banen til the Others hvor det faktisk er hun det er noe galt med...

Hjertet datteren tegnet lyser opp i vingelyset.

FYTTI HELVETE -- det hadde jeg virkelig, virkelig glemt!

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy flate for en vanvittig kjedelig film skal du lete lenge etter. Jeg så ikke starten da, så jeg sitter og tenker på om hun faktisk har noen datter. Noen som vet om hun har en datter?

man så datteren i starten av filmen, men vet jo ikke om det var noe hun innbilte seg. men er ganske sikker på at datteren er på flyet, ellers kommer filmen til å bli utrolig kjedelig

Lenke til kommentar
Fy flate for en vanvittig kjedelig film skal du lete lenge etter. Jeg så ikke starten da, så jeg sitter og tenker på om hun faktisk har noen datter. Noen som vet om hun har en datter?

Datter? He, he.... vent å se.

Har sett filmen før, men vil se den en gang til.

Lenke til kommentar

Meh.

Antiklimaks for ekstremt, ekstremt dumme mennesker kom litt for tidlig -- og ødela filmen for oss med *litt* mellom ørene.

Filmen kunne vært uendelig mye bedre i andre halvdel hadde de bare latt være å nøste opp hele filmen fra andres synspunkter --etter å kun ha fulgt hovedpersonen hele filmen.

De kunne unnlatt å BEVIST for seerene hvem skurken var, da ville klimaks oppstått når vi forstår hva kapteinen tror og antiklimaks når vi forstår hvem som virkelig er skurken.

Alternativt og bedre hendelsesforløp:

1: Vi ser ingen bombeplanting i andre halvdel, men vi kan se kapteinen overføre penger og ringe den "anonyme bombemannen" og vi ville hatt ett nytt klimaks -- som ville vært bedre enn det helt opplagte antiklimakset vi fikk servert på sølvfat med kirsebær på toppen med en dæsj krem, sjokoladedryss, en teskje syltetøy og vaffelkjeks stukke nedi fire kuler VANILJE-is med en halv frityrstekt innbakt banan trukket i sjokalade ved siden av på ett FAT av OPPLAGT hard karamell.

2: Vi ser ikke at hun mistenklige flyvertinnen er mistenkt med rette, og vi forstår først at kapteinen ikke er medskyldig i det han konfronterer henne i det han skal gå av flyet -- eller kanskje det ville fått kapteinen til å faktisk VIRKE medskyldig?

3: "politimannen" avslører seg ovenfor hovedpersonen med et uhell i et forsøk på å få kapteinen av flyet før hun får sjansen til å avsløre at hun ikke er gisseltageren.

4: "politimannen kunne virket LITT mer forståelsesfull for å virke litt mer uskyldig mot slutten". Den enorme porsjonen med OPPLAGT servert etter en lovende begynnelse ble litt for mye for hjernen min.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Likte ikke Thrillere før jeg heller. Men denne var litt spennende.

Så ikke begynnelsen det med Hjertet, trodde hun fantaserte om det når hjertet ble vist på filmen for andre gang.

Men alikevell ikke så bra film. Men helt grei.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...