The1 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Er oppe i 37% igjen. Håper at det holder ut til 100% denne gangen. Edit: Og der stoppet det på 74%. Gir opp for øyeblikket og prøver igjen senere på kvelden. Endret 17. april 2008 av The1 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg skal seede nå PLEASE noen seed, så jeg kan utnytte 1MBs! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 ok seriøst.. jeg fikk den nesten lastet ned tidligere med HTTP, men med torrent så må jo velge port eller noe? de som har lastet ned eller nesten fått lastet ned med bittorrent, forwardet dere noen port eller dret dere bare i det og tok det som var? for jeg gjorde ingenting me upnp eller port og bare trykket på download, og gikk ikke raskere enn 50kb/s!! og så gikk det oppi 2 prosent etter sånn 15 minutter også ble det server error! må vi gjøre noe med port eller noe? blir ganske frustrert nå.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hvordan oppdaterer man? Edit: nvm funket nå Endret 17. april 2008 av shaker Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 ok seriøst.. jeg fikk den nesten lastet ned tidligere med HTTP, men med torrent så må jo velge port eller noe? de som har lastet ned eller nesten fått lastet ned med bittorrent, forwardet dere noen port eller dret dere bare i det og tok det som var? for jeg gjorde ingenting me upnp eller port og bare trykket på download, og gikk ikke raskere enn 50kb/s!! og så gikk det oppi 2 prosent etter sånn 15 minutter også ble det server error! må vi gjøre noe med port eller noe? blir ganske frustrert nå.. Jeg åpnet en port på routeren min. Det gikk ikke så veldig fort, og jeg fikk network error etter hvert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Å laste ned selve spillet gikk knirkefritt, men de har tydeligvis ikke vett til å sette av tilsvarende serverkapasitet til oppdateringene ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 ok seriøst.. jeg fikk den nesten lastet ned tidligere med HTTP, men med torrent så må jo velge port eller noe? de som har lastet ned eller nesten fått lastet ned med bittorrent, forwardet dere noen port eller dret dere bare i det og tok det som var? for jeg gjorde ingenting me upnp eller port og bare trykket på download, og gikk ikke raskere enn 50kb/s!! og så gikk det oppi 2 prosent etter sånn 15 minutter også ble det server error! må vi gjøre noe med port eller noe? blir ganske frustrert nå.. Jeg åpnet en port på routeren min. Det gikk ikke så veldig fort, og jeg fikk network error etter hvert. hmm hvordan skal jeg gjøre det da? for jeg har en "ikke-trådløs" modemruter som er tilkoblet til en trådløs ruter og deretter trådløs internett på ps3.. hvilken ruter skal jeg forwarde port på? for 50kb/s tar jo hele dagen, som er greit liksom, men da blir det network error... hvor raskt gikk det ellers? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 hmm hvordan skal jeg gjøre det da? for jeg har en "ikke-trådløs" modemruter som er tilkoblet til en trådløs ruter og deretter trådløs internett på ps3.. hvilken ruter skal jeg forwarde port på? for 50kb/s tar jo hele dagen, som er greit liksom, men da blir det network error... hvor raskt gikk det ellers? Har ikke så mye greie på rutere, så vet ikke helt hvordan du skal gjøre det. Jeg lå på mellom 100 og 130KB/s frem til jeg fikk error. Nå gidder jeg ikke stresse mer med det, håper serverne er litt mindre belastet i natt eller i løpet av helga. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hver eneste gang jeg har prøvd har dt ikke kommet opp på 1% engang! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har selv lastet ned betaen og oppdatert den til versjon 1.01. Etter hundre network errors kom jeg omsider til 100% som jeg er glad for. Det som er på neste side er: GAME ID: Password: Go to Konami ID portal Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Må man lage en slik bruker på Konami isåfall kan noen sende meg en link. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Må du ha passord for å kunne spille betaen? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ja, du må registrere deg på Konami sin ID side. Denne er dessverre nede akkurat nå pga overbelastning vil jeg tro. Liverpool <3 Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Kan noen gi meg link fordi jeg ikke finner noe slikt på den europeiske Konami siden. Eller må jeg registrere meg på de amrikanske. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Kan noen gi meg link fordi jeg ikke finner noe slikt på den europeiske Konami siden. Eller må jeg registrere meg på de amrikanske. Du får link når du har fått oppgradert spillet. Ordner seg før mandag (da betaen åpner). Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ok tusen takk. Jeg har enda ikke oppdatert spillet men jeg skal prøve det nå snart. Har det blitt noe bedre å laste ned nå? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ja, du må registrere deg på Konami sin ID side. Denne er dessverre nede akkurat nå pga overbelastning vil jeg tro. Liverpool <3 Hvor går jeg da a? Liverpool <3 ja Endret 17. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg er nå oppe i 75% Har ikke hatt en eneste network error siden jeg var på 13% Det går treigt, men det går i alle fall. PS. Hvorfor i himmelens navn har de med SEKS desimaler i nedlastingshastigheten? Det er meg revnende likegyldig om den laster ned med 39,157423 KB/s! Det kunne like gjerne stått LULZ der i stedet når det går så sjukt treigt! DESIMALER PROVOSERER MEG! INTEGERE ALL THE WAY!!!!!!1 INTEGER POWER!!!!!!!!!111one *hyperventilere* Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Funker bedre hos meg nå ihvertfall. Er på 55% atm. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg får ikke til noe lenger... Jeg var på 24% med P2P lasting, men nå er det plutselig ikke en eneste sjel som seeder lenger. Og det er ikke kontakt med serveren i det hele tatt ser det ut til når jeg prøver å laste ned patchen fra Konami... Får vel vente litt ut i helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå