Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok seriøst.. jeg fikk den nesten lastet ned tidligere med HTTP, men med torrent så må jo velge port eller noe? de som har lastet ned eller nesten fått lastet ned med bittorrent, forwardet dere noen port eller dret dere bare i det og tok det som var? for jeg gjorde ingenting me upnp eller port og bare trykket på download, og gikk ikke raskere enn 50kb/s!! og så gikk det oppi 2 prosent etter sånn 15 minutter også ble det server error! må vi gjøre noe med port eller noe? blir ganske frustrert nå..

Lenke til kommentar
ok seriøst.. jeg fikk den nesten lastet ned tidligere med HTTP, men med torrent så må jo velge port eller noe? de som har lastet ned eller nesten fått lastet ned med bittorrent, forwardet dere noen port eller dret dere bare i det og tok det som var? for jeg gjorde ingenting me upnp eller port og bare trykket på download, og gikk ikke raskere enn 50kb/s!! og så gikk det oppi 2 prosent etter sånn 15 minutter også ble det server error! må vi gjøre noe med port eller noe? blir ganske frustrert nå..

Jeg åpnet en port på routeren min.

Det gikk ikke så veldig fort, og jeg fikk network error etter hvert.

Lenke til kommentar

Jeg åpnet en port på routeren min.

Det gikk ikke så veldig fort, og jeg fikk network error etter hvert.

hmm hvordan skal jeg gjøre det da? for jeg har en "ikke-trådløs" modemruter som er tilkoblet til en trådløs ruter og deretter trådløs internett på ps3.. hvilken ruter skal jeg forwarde port på? for 50kb/s tar jo hele dagen, som er greit liksom, men da blir det network error... hvor raskt gikk det ellers?

Lenke til kommentar
hmm hvordan skal jeg gjøre det da? for jeg har en "ikke-trådløs" modemruter som er tilkoblet til en trådløs ruter og deretter trådløs internett på ps3.. hvilken ruter skal jeg forwarde port på? for 50kb/s tar jo hele dagen, som er greit liksom, men da blir det network error... hvor raskt gikk det ellers?

Har ikke så mye greie på rutere, så vet ikke helt hvordan du skal gjøre det.

Jeg lå på mellom 100 og 130KB/s frem til jeg fikk error. Nå gidder jeg ikke stresse mer med det, håper serverne er litt mindre belastet i natt eller i løpet av helga.

Lenke til kommentar

Jeg er nå oppe i 75%

Har ikke hatt en eneste network error siden jeg var på 13%

Det går treigt, men det går i alle fall.

PS. Hvorfor i himmelens navn har de med SEKS desimaler i nedlastingshastigheten?

Det er meg revnende likegyldig om den laster ned med 39,157423 KB/s! Det kunne like gjerne stått LULZ der i stedet når det går så sjukt treigt!

DESIMALER PROVOSERER MEG!

INTEGERE ALL THE WAY!!!!!!1 INTEGER POWER!!!!!!!!!111one

*hyperventilere*

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til noe lenger... Jeg var på 24% med P2P lasting, men nå er det plutselig ikke en eneste sjel som seeder lenger. Og det er ikke kontakt med serveren i det hele tatt ser det ut til når jeg prøver å laste ned patchen fra Konami... Får vel vente litt ut i helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...