praystation Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ligger ute på PSN Store nå 751 MB nedlasting Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ligger ute på PSN Store nå 751 MB nedlasting Og det har den gjort siden kl. 12 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Æsj, nedlastingen av oppdateringen stoppet på 62%, med beskjed om en "network server error". Prøvde å starte den på nytt, men får bare ny error nesten umiddelbart. I det minste godt å se at den prøver å resume i stedet for å starte nedlastingen helt fra begynnelsen hver gang. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Snart blir det bråk. Sony / Kojima Productions kommer sikkert med en pressemelding om problemet i løpet av dagen. I Europa er jo betaen åpen for alle, i motsetning til de priviligerte få i US og JAP, så det er nok ikke rart at serverne har gått ad undas. Vi får nok helt sikkert lastet det ned før mandag i alle fall. Endret 17. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Tror nok det er litt stor pågang på serveren for tiden ja. Nå får jeg ikke lastet ned lisensavtaleteksen en gang, får network error der også. edit: Etter å igjen ha skrudd konsollen av/på klarte jeg å få opp lisensteksten og starte nedlastingen igjen. Rakk å få ned kanskje 100KB før nedlastingen ble avbrutt nok en gang. Tror det kan være like greit å vente litt til den verste stormen av ivrige nedlastere har gitt seg. Endret 17. april 2008 av Juke Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Tror nok det er litt stor pågang på serveren for tiden ja. Nå får jeg ikke lastet ned lisensavtaleteksen en gang, får network error der også. Samme her! Da begynner vi å snakke servertrøbbel. Men når Rockstar Social Club åpner, da får vi nok se selve definisjonen på servertrøbbel. Endret 17. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 jeg sitter på 54% og ber til gud Lenke til kommentar
The1 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Fy f**n, jeg var på 37% og plutselig fikk jeg error!!! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 8% og network error FTL. Det blir sikkert bedre i løpet av helgen. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg driver å laster ned nå. Dette blir veldig morsomt å prøve å spille online. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Er ine på spillet nå og laster ned en update... Og det tok sin tid. Men går vel ikke an å spille noe enda uansett.? Edit: Ser dere over sliter med dette, hehe. Er oppe i 5 prosent etter 20 min. Kankje bedre å vente med det.. Endret 17. april 2008 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er ine på spillet nå og laster ned en update... Og det tok sin tid. Men går vel ikke an å spille noe enda uansett.? Nope, betaen starter ikke før mandag 21. April. Ser ut som de gjorde lurt i å la folk få noen dager på seg å få lastet ned spillet og patchen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 jeg sitter på 54% og ber til gud omg 84% så fikk jeg server error Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 kan man ikke gjøre NOE der? Ikke i det hele tatt?! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 70 prosent Satser på en feilfri nedlasting Noen som har fått lastet den ned? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 kan man ikke gjøre NOE der? Ikke i det hele tatt?! Du kan sjå på menyen og ein trailer. Men det beste er nok å ta seg ein tur ut og gjere noko litt meir fornuftig fram til måndag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Nå må dere seede folkens. Laster ned med ~130KB/s, laster opp med ~400KB/s ... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Puh, endelig ble den ferdig. 100% lastet ned, etter å ha stoppet på 62%, 73% (2 ganger) og 92% underveis. Pluss alle gangene jeg slet med å starte nedlastingen igjen selvsagt. Ikke at jeg får noen flere muligheter i betaen før den 21. av den grunn, men greit å være ferdig med den plagsomme oppdateringen om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå