Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, nedlastingen av oppdateringen stoppet på 62%, med beskjed om en "network server error". Prøvde å starte den på nytt, men får bare ny error nesten umiddelbart.

I det minste godt å se at den prøver å resume i stedet for å starte nedlastingen helt fra begynnelsen hver gang.

Lenke til kommentar

Snart blir det bråk. :D Sony / Kojima Productions kommer sikkert

med en pressemelding om problemet i løpet av dagen.

mob-angry.gif

I Europa er jo betaen åpen for alle, i motsetning til de priviligerte få

i US og JAP, så det er nok ikke rart at serverne har gått ad undas. ;)

Vi får nok helt sikkert lastet det ned før mandag i alle fall.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Tror nok det er litt stor pågang på serveren for tiden ja. Nå får jeg ikke lastet ned lisensavtaleteksen en gang, får network error der også. :p

edit: Etter å igjen ha skrudd konsollen av/på klarte jeg å få opp lisensteksten og starte nedlastingen igjen. Rakk å få ned kanskje 100KB før nedlastingen ble avbrutt nok en gang. Tror det kan være like greit å vente litt til den verste stormen av ivrige nedlastere har gitt seg.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Tror nok det er litt stor pågang på serveren for tiden ja. Nå får jeg ikke lastet ned lisensavtaleteksen en gang, får network error der også. :p

Samme her! Da begynner vi å snakke servertrøbbel. :D

Men når Rockstar Social Club åpner, da får vi nok se selve

definisjonen på servertrøbbel. ;)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Puh, endelig ble den ferdig. 100% lastet ned, etter å ha stoppet på 62%, 73% (2 ganger) og 92% underveis. Pluss alle gangene jeg slet med å starte nedlastingen igjen selvsagt.

Ikke at jeg får noen flere muligheter i betaen før den 21. av den grunn, men greit å være ferdig med den plagsomme oppdateringen om ikke annet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...