Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gameplay videoen finner du her. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det noen som vet om det er med Preorder disk, dersom man forhåndsbestiller MGS4 fra VGP? Eventuelt andre nettbutikker som skriver ned verdien på pakkene... Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Europa får en Limited Edition også. Jeg fikk forhåndsbestilt en fra Spaceworld på fredag. Den skal inneholde den ekstra Blu Ray platen med noen making-of dokumentarer også videre. Men så vidt jeg forsto det så skulle den også komme med en liten figur av Solid Snake. Det kommer sikkert en pressemelding eller noe fra Konami ut i uken. Ryan Payton har jo tydeligvis ikke hatt tid til å legge ut den nye podcasten, så det er nok mye det har og gjøre på. Edit: Det skal visst bare være 450 eksemplarer av den nevnte utgaven. Men hvordan veit Spaceworld om LE i Europa når ingen andre gjør det? :/ Jeg vil gjerne forhåndsbestille den, men vil ha den oppe på en eller annen nettside før jeg tror det. 450 eksemplarer i Norge, eller, god forbid, i hele Europa? Grunnen til at Spaceworld vet om det har nok noe med at det er de som skal selge spillet videre til forbrukerene/spillerene. For øyeblikket er det bare på forhandlingsplanet etter å ha snakket med de igjen i dag, fikk lest mailen så det er ganske nøyaktig det med innholdet. Det er sannsynlig at dette ikke har dukket opp noe om denne utgaven på internett fordi at det ikke er laget en skikkelig avtale enda. Videre så mener jeg å huske at Kojima har sagt at han synes synd på Europeere ettersom at vi har måttet vente mye lenger på de tidligere MGS utgivelsene, og at han derfor ville gjøre noe spesielt for oss i denne omgang. Dette kan selvfølgelig være feil for alt jeg vet. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Så jeg trenger altså ikke å registrere meg med japanske koder osv, men bare laste ned betaen fra PS Store som en vanlig demo? Og hva er det denne betaen går ut på egentlig? Er det akkurat det samme som en demo fra MGS4? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det er en tidlig versjon av Metal Gear Online, som er som tittelen antyder, en online versjon av Metal Gear Solid 4. Så det er egentlig online spilling mot flere spillere som vi får et kjapt innblikk i . mai. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva er fordelen med Limited Edition bortsett fra den ekstra making-of dokumentaren og den lille figuren? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det er jo avhengi av hva du ser på som en fordel. Jeg for min del foretrekker å få så mye som mulig. I og med at MGS 4 kommer til være et av 2008 mest ettertraktede titler som blir utgitt, så er det ekstra kjekt for meg å kunne se hvordan spillet ble laget. Men man får ikke noe mer gameplay eller noe lignende. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvor finner du 15 min gameplay video? Finner den ikke på store.. Bare let litt så finner du den. Er ikke så mye mer jeg får si. Hvis ikke den er på den amerikanske store'n da. Bare google etter oppskrift for å lage den. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tar jeg ikke helt feil, så kan man ikke bruke PS Store fram til i morgen? I følge PS bloggen så ville PS Store være nede til de har fått endret på den. uansett så skal du klare å finne videoen ved å gå inn på game trailere også MGS 4 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) her har dere sony/konami i eit nøtteskal.. SÅ dumt går det ann å bli..! viss dette stemmer, så ler x360 gameren i meg seg skakk akkuratt nå... Endret 15. april 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) I oppladningen til MGO kan det være smart å ha ett navn klart. Her er en snedig "offisiel" mgs navne generator. Kodenavnet mitt ble "Black Hornet" Endret 20. april 2008 av kremkatten Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 her har dere sony/konami i eit nøtteskal..SÅ dumt går det ann å bli..! viss dette stemmer, så ler x360 gameren i meg seg skakk akkuratt nå... LOL WTF, lame. Noen ganger skjønner jeg ikke hva dem tenker med. Men men, er vel overstått på 5min uansett. I oppladningen til MGO kan det være smart å ha ett navn klart. Her er en snedig "offisiel" mgs navne generator. Kodenavnet mitt ble "Genius Pirahna" "Your code name for this mission will be Lancer Hedgehog" Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 "Your code name for this mission will be Bandit Land-Snake" Noe med snake i hvertfall, men det hørtes jo ganske tåpelig ut ;p Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hæ er det ikke bare å laste ned fra Europe ps storen og spille ? hva må man gjøre. Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) gå hit og registrer deg: https://id.konami.net/ Men når jeg skal lage game id får jeg bare: Please enter a GAME ID password 4-16 numbers in length. Please enter a GAME ID password (Reenter to confirm) 4-16 numbers in length. Selvom passordet mitt matcher nevnte kriterier. Har prøvd alt mulig men får det ikke til.. Får du det til menace? Fikk Konami ID men Game ID nekter plent å registreres Endret 15. april 2008 av kremkatten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 gå hit og registrer deg: https://id.konami.net/check.do Men når jeg skal lage game id får jeg bare: Please enter a GAME ID password 4-16 numbers in length. Please enter a GAME ID password (Reenter to confirm) 4-16 numbers in length. Selvom passordet mitt matcher nevnte kriterier. Har prøvd alt mulig men får det ikke til.. linken funker ikke hos meg :S Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Nå burde det gå Er det noen her som har fått GAME ID enda???? Herregud. Glem det. Fant ut av det xD Endret 15. april 2008 av kremkatten Lenke til kommentar
Candey Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvem bryr seg om å skaffe seg den japanske beta nøkkelen når man får seg den fra den Europeiske storen ved å bare laste ned? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Trenger man bare å få en registration complete mail også bruke de opplysningene om noen dager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå