E}{IT Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Kun jeg som synes at close combat er ekstremt knotete? At blood bath er alt for trangt... Folk tåler litt for mye.. Kameravinklingen når du står ved vegger i tredjeperson er noe dritt Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kun jeg som synes at close combat er ekstremt knotete?At blood bath er alt for trangt... Folk tåler litt for mye.. Kameravinklingen når du står ved vegger i tredjeperson er noe dritt Det krever bare tilvenning/avvenning. Skyt dem i hauet! Endret 28. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Headshots er overpowered... Blir litt for dumt at folk dør med ett skudd i hjelmen, eller 30 skudd i kroppen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 headshot med M4 er jævli overpowered... bruker dem autoaimen, eller må du bruke manuell aim for å få headshots xDamage? bruker bare smg selv så har ikke fått testa, snart lvl3 smg =) Lenke til kommentar
shaker Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Du må nok sikte manuelt for å få headshots. Spiller er ok men ikke så kult som jeg hadde håpet på ... GTA4 kommer i morgen så da blir det nok ikke noe mer MGO på meg Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Ny bane og ny modus! Skal prøve nå! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Sneaking Mission var cool. Har ikke spillt som Snake enda (bortsett fra da jeg testet brettet alene), men jeg skjøt han som spillte han i alle fall. Snake er helt usynlig når han bruker octocam, hvis man ser han kan han løpe rundt hjørnet og forsvinne. Endret 28. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 headshot med M4 er jævli overpowered... bruker dem autoaimen, eller må du bruke manuell aim for å få headshots xDamage? bruker bare smg selv så har ikke fått testa, snart lvl3 smg =) Auto aim sikter bare på torso, så du må bruke manuell aim ja. Funker bra å bare bruke manuell aim, og alltid sikte i hodehøyde. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan "Equipper" jeg CQC egentlig? Og hvor står det at jeg har det? Når jeg holder folk så bare slenger han fyren ned i baken med en gang.. Jeg ser heller ikke noe sted der det står level.. ? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Endelig fikk jeg til Metal gear online, men jeg skjønner søren meg ikke åssen jeg sikter Endret 28. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan "Equipper" jeg CQC egentlig? Og hvor står det at jeg har det?Når jeg holder folk så bare slenger han fyren ned i baken med en gang.. Jeg ser heller ikke noe sted der det står level.. ? Equipper inne på skill menyen.. Alle skills som er equipped viser jo til enhver tid på venstre side av skjermen. De som lyser er de som er aktive på en møte, de du levler.. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Bah, jeg likte ikke denne demoen i det hele tatt. Må jo være årets hype. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt de andre MGS'ene i serien, men de kan jo ikke bare lage et spill for ihugga fans. Det er jo bare en beta, men jeg fikk liksom ikke helt godfølelsen når jeg spiller. Foretrekker CoD 4, men dette kan jo endre seg når den fullverdige versjonen kommer. Alikevell, jeg håper det kommer en annen spillbar demo, for slik det ligger an nå, kommer jeg ikke til å kjøpe dette spillet. -Tet Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Endelig fikk jeg til Metal gear online, men jeg skjønner søren meg ikke åssen jeg sikter hold inne L1 og skyt med R1, for å få geværet opp trykker du på trekant eller firkant eller sirkel, husker ikke helt:P Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 jaddu da var jeg lvl6.. går jo unna dette.. hundre flere kills enn deaths lvl2 smg + lvl2 lock on greiene er smooth... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Mulig jeg spørrer ganske dumt nå, men hvordan i alle dager får man egentlig lastet ned MGO?. Jeg finner ikke ut noe fornuftig på sidene til Konami angående nedlastning. Jeg kan forsåvidt legge til at jeg har fått registrert en konami-id. Men noe mer enn det finner jeg rett og slett ikke ut. Endret 28. april 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Du fant det på PSN før, men de har fjernet det. Det er derfor ikke rart at du ikke finner det! Endret 28. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg leser akkurat nå på et amerikansk forum at det er snakk om noen koder som man må ha. Gjelder dette også for europa?. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Nei, i Europa hadde alle tilgang til å laste ned betaen. Du var bare for sent ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Man må regge seg noen salige brukernavn og piss på konami sine sider, Og så må man selvfølgelig ha MGSO klienten på sin PS3, som no er borte vekk fårstår eg. Spørst om de har fjernet denne med hensyn til server kapasitet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Er det mulig?!. Jeg tør påstå at jeg har ventet hele livet mitt på dette, bare for å se det forsvinne i et avløp fram til 12. juni. Tror jeg må maile konami litt. Dette må da ha en løsning som ikke går ut på å vente til 12. juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå