Mala Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Eg lukter nesten tidenes møkka kontrollere her...og som eg savner xbox live nå eg omsider igjen, etter evigheter spiller online på PS3 EDIT: Private chat på PS3 er ein vits? Man kan seriøst ikkje gjør ein faens dritt? Første gang eg bruker den i dag, i håp å kunne dra med meg ein kompis inn i MGSO Du verden.. Endret 26. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan skjærer man over strupen på en person når man holder dem med kniven? I følge manualen skal man kunne kutte strupen på en man har huket tak i ved å trykke på trekant, men det funker ikke. Enten har de fjernet det i beta'en, eller så må man få mer level på CQC mastery eller Knife mastery for å gjøre det. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan skjærer man over strupen på en person når man holder dem med kniven? I følge manualen skal man kunne kutte strupen på en man har huket tak i ved å trykke på trekant, men det funker ikke. Enten har de fjernet det i beta'en, eller så må man få mer level på CQC mastery eller Knife mastery for å gjøre det. En fyr på laget mitt gjorde det på meg, så det må være mulig. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg synes det var kjipt de første par rundene.. men det kommer seg når en blir vant til kontrollen. Mistenker dog at det er ment å være en del mer teamplay og taktikk involvert enn slik folk spiller det i dag. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Er det ikke stort sett sånn folk her i Europa spiller uansett da? Løper rundt om hodeløse høner... Endret 26. april 2008 av Agg Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Står stort sett i ro jeg, plaffer ned disse hodeløse hønene som springer forbi. Oldschool laser tag taktikk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Må jeg ta agree på konami id online payment mailen jeg fikk etter å ha registrert meg? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Synest det er drit level system.. Kan feks bare ha 2stk level 2 skill equipped.. evt 1 lvl3 og 1 lvl1... vil ha hvertfall 4 jo! edit: 4timer played.. lvl3.. nei nå er jeg faktisk begynt å gå lei jeg og.. 39knife kills Endret 27. april 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) da var serveren nede igjen Endret 27. april 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Off, nei så dumt. Å jeg som tenkte jeg skulle gi MGO en ny sjanse. Får håpe det fikser seg utover dagen Endret 27. april 2008 av Paisley Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 da var serveren nede igjen aaaaaaaaaaaargh hadde tenkt å spille nå typisk! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 dem er oppe igjen nå Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Må jeg ta agree på konami id online payment mailen jeg fikk etter å ha registrert meg? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Hvordan ser man hvor mange poeng man mangler for å gå opp i level? Alstså ikke skill level, men generell level. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) 5timer spillt.. level4.. Title for High kill count, også award for 5consecutive kills.. har lvl 2 på knife og smg.. Skriv inn hvilke awards of titles dere har da, kjekt å se hva man kan få edit: Er ikke vanskelig å se at jeg dette er første gang jeg spiller fps online på ps3, 222av296 kills er lock on, hele 6hs autoaim ftw Endret 27. april 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 det er småting de bør endre med fullversjoen ass. F.eks: 1. Mindre liv + at man kan lade opp livet hvis man tar det med ro litt (slik som cod4) 2. at headshot ikke bare funker fra 1 meter hvis man ikke bruker sniper 3. slutt med det konami id shitet og bruk det som er innebygd i ps3en det er det jeg kan komme på i farten, ellers synes jeg spillet er ganneske bra. De kan også lage et litt mindre avansert lvl system Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Må si jeg bjønner å like MGO altso. Blitt litt mer vant til kontrollene å stilt inn litt ting så det passer meg bedre Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Bare meg som synes voice chat sugde klokke-bånd??? (KLOKKEBÅND ! LOL! ) Hører nesten ikke de andre og alt er på max! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Fikk et ørneikon ved nicket, headshot master... Heeell yeah! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hvordan skjærer man over strupen på en person når man holder dem med kniven? I følge manualen skal man kunne kutte strupen på en man har huket tak i ved å trykke på trekant, men det funker ikke. Enten har de fjernet det i beta'en, eller så må man få mer level på CQC mastery eller Knife mastery for å gjøre det. En fyr på laget mitt gjorde det på meg, så det må være mulig. Ifølge dette så må man ha level 3 Knife Mastery og bruke den siste skillblokken til CQC. Dyr pris å betale for å kutte strupen på noen mener nå jeg. Men kult at man kan gjøre div. fancy moves ved å bruke høyere skill levels, som f.eks. å stjele våpenet til motstanderen med level 3 CQC. Håper det blir i alle fall én ekstra skillblokk i fullversjonen. Endret 27. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå