Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

MGS1 og MGS2 var knallbra for sin tid syns jeg, men når du ser på dagens titler så er MGS4 ett barn i forhold. Greitnok det er en beta men virker som utviklerne ikke spiller noe som helst selv, og bare lever i en high tech fantasi verden.

Det er en beta ja, men det er ikke en MGS4 beta...

Å si at MGS4 er dårlig fordi du ikke liker MGO betaen blir som å si at Half-Life 2 er dårlig fordi du ikke liker HL Deathmatch...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke lenger like begeistret som jeg først var. Synes ting generelt går for sakte. Det tar f.eks. sykt lang tid å bøye seg fram fra en vegg og få fram siktet. Nærkampsystemet fungerer latterlig dårlig. Det er lite sniking på serverne. Folk bare springer rundt i alle himmelretninger. Hvorfor skulle de i det hele tatt snike? Det lønner seg jo ikke i det hele tatt! Hva er vitsen med å snike når f.eks. banene er laget slik at det nesten kommer noen bak deg hele tiden?

Dette burde vært mye bedre! Håper virkelig de klarer å gjøre dette bra til utgivelsesdatoen. Det har jo så sinnsykt mye potensiale!

Lenke til kommentar

Merket at jeg hadde litt problemer med å fyre opp ps3'en med en MGO beta i dag. Var liksom ikke så stort lenger, etter noen timer i går. Har faktisk gått lei.

Jeg skal vel spille litt mer, men jeg følte liksom at jeg ikke hadde noen grunn til å spille i dag. Spørs om jeg forhåndsbestiller det.

Lenke til kommentar

Folk burde ikke forvente at MGS4 kommer til å bli så mye "bedre" enn

MGO. Sånn rent spillteknisk er nok MGO en veldig god pekepinn på

hvordan MGS4 vil bli. Det kommer ikke til å bli mer realistisk, bedre animasjoner etc. Det kommer ganske enkelte til å bli mer Metal Gear, og ikke noen revolusjon.

Ekte MGS fans kommer nok uannsett til å elske det. :D

Lenke til kommentar

Eh, kan man endre på kontrollene? Sitter jo å hamrer konstant på firkant for å skyte...:p

Har ikkje testet for mye enda, førsteintrykket er rimelig svak grafikk og irriterende kontroller for den gamle MGS-fan :p Ikkje minst irriterende lyder på folka rundt deg når de dauer.

Lenke til kommentar
Alle som spiller MGSO er vel pr.definisjon nybegynnere :p

Hehe, de er vel det. :p

Men vis gameplayet er veldig likt på MGS4 som på MGO så gleder jeg meg nesten enda mer. Trodde at kontrolleren kom til å være vanskeligere og lære seg men har jo lært meg det meste alt. :) Kommer til å bli evig heftig i juni! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...