Agg Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 MGS1 og MGS2 var knallbra for sin tid syns jeg, men når du ser på dagens titler så er MGS4 ett barn i forhold. Greitnok det er en beta men virker som utviklerne ikke spiller noe som helst selv, og bare lever i en high tech fantasi verden. Det er en beta ja, men det er ikke en MGS4 beta... Å si at MGS4 er dårlig fordi du ikke liker MGO betaen blir som å si at Half-Life 2 er dårlig fordi du ikke liker HL Deathmatch... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 da hadde jeg 3 timer played.. halveis til level på knife mastery, gleder meg til å se hvor mye bedre den blir synest folk får irriterende mye headshots med M4, men smg eier Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Er ikke lenger like begeistret som jeg først var. Synes ting generelt går for sakte. Det tar f.eks. sykt lang tid å bøye seg fram fra en vegg og få fram siktet. Nærkampsystemet fungerer latterlig dårlig. Det er lite sniking på serverne. Folk bare springer rundt i alle himmelretninger. Hvorfor skulle de i det hele tatt snike? Det lønner seg jo ikke i det hele tatt! Hva er vitsen med å snike når f.eks. banene er laget slik at det nesten kommer noen bak deg hele tiden? Dette burde vært mye bedre! Håper virkelig de klarer å gjøre dette bra til utgivelsesdatoen. Det har jo så sinnsykt mye potensiale! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Er nok med god grunn til at de kjører ein BETA på dette her Endret 26. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 absolutt mala.. må kommentere en ting jeg kom på.. Det er så tragisk når du hopper utenfor kanter osv.. karen er jo smidig som en trestokk, i 2008 må en kunne forvente mer, trenger ikke være assassins creed men det får være måte på Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Merket at jeg hadde litt problemer med å fyre opp ps3'en med en MGO beta i dag. Var liksom ikke så stort lenger, etter noen timer i går. Har faktisk gått lei. Jeg skal vel spille litt mer, men jeg følte liksom at jeg ikke hadde noen grunn til å spille i dag. Spørs om jeg forhåndsbestiller det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Stive animasjoner under gameplay har vel vert MGS-merkevare siden første start. Noen tradisjoner kan vere vert å kvitte seg med Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Regner med at MGS4 er bedre enn dette, men for all del, digget forsåvidt MGO Lenke til kommentar
fluff Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Noen som vet hvordan jeg kommer meg inn nå? Skaffa Konami ID og det der i forigårs, men får jo ikke lasta ned betaen? What now? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 ^ Dessverre har PS Storen tatt bort MGO betaen :/ Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Er glad jeg valgte å ikke prøve det. Som sagt, MGS er et singleplayerspill for min del. Nå venter jeg bare på 12 Juni. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Synd for de som enda ikke har lastet den ned gitt. Er det bare meg eller er de som spiller MGO nuubs? Jeg kommer på topp lista med 15-3 osv i stats hele tia her. hhaa:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Alle som spiller MGSO er vel pr.definisjon nybegynnere Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Folk burde ikke forvente at MGS4 kommer til å bli så mye "bedre" enn MGO. Sånn rent spillteknisk er nok MGO en veldig god pekepinn på hvordan MGS4 vil bli. Det kommer ikke til å bli mer realistisk, bedre animasjoner etc. Det kommer ganske enkelte til å bli mer Metal Gear, og ikke noen revolusjon. Ekte MGS fans kommer nok uannsett til å elske det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ja no er det historiens utfoldelse som er det viktigste hos meg, og at gameplayer er on-par med 1 og 2. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ja no er det historiens utfoldelse som er det viktigste hos meg, og at gameplayer er on-par med 1 og 2. Jupp, samme her. Blir knall! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Eh, kan man endre på kontrollene? Sitter jo å hamrer konstant på firkant for å skyte... Har ikkje testet for mye enda, førsteintrykket er rimelig svak grafikk og irriterende kontroller for den gamle MGS-fan Ikkje minst irriterende lyder på folka rundt deg når de dauer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Sett noen klipp av det nå...er selvf ikke det samme som å spille det. Men synes det ser litt stivt å kjedelig ut. Gammelt på en måte... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Alle som spiller MGSO er vel pr.definisjon nybegynnere Hehe, de er vel det. Men vis gameplayet er veldig likt på MGS4 som på MGO så gleder jeg meg nesten enda mer. Trodde at kontrolleren kom til å være vanskeligere og lære seg men har jo lært meg det meste alt. Kommer til å bli evig heftig i juni! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan skjærer man over strupen på en person når man holder dem med kniven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå